המדפסות המומלצות לשנת 2020

שנת 2020 שכבר מתקרבת לסיומה הביאה איתה אתגרים טכנולוגיים ויומיומיים מהסוג שאף אחד לא הכיר או צפה. אנשים רבים עובדים מהבתים ויש לא מעט ילדים שעושים שימוש בציוד המחשוב שקיים ברשות בני הבית והמשפחה. אחד מהאביזרים המהותיים שדרוש כיום בכל בית ובית הוא מדפסת. לכל אחד מבני המשפחה יכולים להיות שלל שימושים במדפסת מתקדמת, איכותית וכזאת שיוצרה על ידי חברה מובילה וכל שנותר הוא להיטיב ולבחור את המדפסת הנכונה והמתאימה ביותר לדרישות והצרכים של המשתמשים בה. לשם כך כדאי להכיר את הסוגים השונים המוצעים כיום בשוק וכך יהיה קל יותר לבחור. באופן כללי כדאי לדעת שכל מדפסת יכולה להתאים לשימוש ביתי ומשפחתי וברוב המקרים אין הכרח במדפסת מתוחכמת או יקרה. השימושים הביתיים יכולים להתבצע בשלל דגמים של מדפסות.

תמונה: freepik

המדפסות המומלצות לשנת 2020

להלן כמה סוגים של מדפסות שנחשבים למובילים, מומלצים וכאלה שמגוון רחב של לקוחות יכול לעשות בהם שימוש –

  • מדפסת בלבד – מדובר אך ורק במכשיר הדפסה שמקבל פקודות מהמחשב ופולט אותן בשחור לבן או בצבעים על פי הצורך או על פי הדגם. מדפסות אלה נחשבות לזולות ופשוטות ולכן מתאימות לעבודה שגרתית ומינימלית.
  • מדפסת משולבת – בקטגוריה זו אפשר למצוא מדפסת לייזר משולבת שנחשבת לפופולרית מאד בקרב לא מעט משתמשים ולקוחות. מדובר במכשיר אחד שמתפקד גם כמדפסת, גם כסורק מסמכים וגם כמכונת צילום. אף על פי כן – מדובר במכשיר שלא תופס הרבה מקום ומאפשר הרבה מאד פונקציות ופעולות לביצוע.
  • מדפסות ביתיות או משרדיות – ההבדל בין אלה לבין אלה הוא האפשרות לבצע הדפסות של כמויות גדולות של דפים או העתקים וכמובן בקצב העבודה. המדפסות המשרדיות תהיינה גדולות יותר וכמובן גם יקרות יותר ותידרש עבורן תחזוקה שונה מזו של המדפסות הביתיות.
  • חברות ייצור שונות – בעולם המדפסות ישנן כמה וכמה חברות שנחשבות למוכרות ומובילות בתחום ותמיד כדאי להעדיף מדפסת מתוצרתן – HP, Brother, Xerox או Samsung. לחברות אלה יש נציגות של חברת יבואן בארץ שמאפשרת לקבל שירותי תמיכה, ייעוץ או תיקונים ולכן כדאי לבחור באחת מהמדפסות מתוצרת חברות אלה.

בחירה של מדפסת

על מנת להשכיל ולבחור את המדפסת הכי מתאימה חשוב להגדיר במדויק את הצרכים והדרישות, את השימושים העתידיים ואת סוג המשתמשים במדפסת. כך אפשר יהיה לצמצם את המבחר הקיים ולהתרכז בדגמים ובמדפסות שיהיו רלוונטיים ומתאימים. מדפסת נכונה שהותאמה במדויק לצרכים והשימושים יכולה להמשיך ולפעול לאורך הרבה מאד זמן וכאשר מקפידים על החלפת מיכלי הדיו ועל התחזוקה המינימלית שהמדפסת דורשת – אין ספק שהיא תהפוך לחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית של עבודה עם שאר אביזרי המחשוב שיש בבית בפינת העבודה. מדפסת טובה ואיכותית יכולה להחזיק מעמד גם כמה וכמה שנים.

דילוג לתוכן