איך בוחרים הופעה מפעילת חושים שנרצה לראות

כמעט כל אדם שמעוניין לצאת לבלות עם חברים ובני משפחה, תוהה באיזה סוג בילוי כדאי לו לבחור. אם כבר מיציתם את כל האלטרנטיבות העומדות על הפרק כגון: מסעדה טובה ואיכותית, הופעה מוזיקלית כלשהי, סטנדאפ ואתם מחפשים הופעה טובה שתעניק לכם חוויה בלתי נשכחת, אם עדיין לא הייתם בהופעה של אמן חושים, זה בהחלט הזמן שלכם לבחור הופעה מעין זאת. כמובן שבכדי שההופעה אכן תהיה טובה, יש צורך לברר היטב מראש מיהו האמן, האם מדובר על אמן שההופעות שלו יוצאות מן הכלל ואכן יעניקו לכם חוויה נעימה ואיכותית וכן, האם מדובר על בילוי שיתאים לכם מבחינת הרכב המשתתפים שאתם יוצאים עימם לבילוי.

למה דווקא הופעה של אמן חושים?

אז קודם כל כדאי להתחיל ממי זה בכלל אמן חושים? ובכן, מדובר על אדם שיוצר אשליה שיש לו מעין חוש שישי נבואי, אלא שאין לו באמת חוש שישי וכל ההופעה שלו מתבססת על אשליות שקשורות לחמשת החושים שיש לכל אדם. החוש שמייצר את האשליה מוצג כחוש שישי שתפקידו לקלוט מידע שהוא מעבר לפסיכולוגיה כגון: קריאת מחשבות, טלפתיה והזזת חפצים באמצעות כוח המחשבה.

אומנות חושים נחשבת כחלק מתחום אומנות הקסמים, יחד עם זאת יש הבדל בין קוסם לאמן חושים. אמן חושים הוא אדם שמתעסק בעיקר בדברים נסתרים יותר הקשורים לבני אדם כגון: קריאת מחשבות, טלפתיה ועוד, קוסמים לעומת זאת מתעסקים יותר בחפצים ממשיים.

ליאור סושארד בהופעה. צילום: יח”צ

בהופעה של אמן חושים הקהל מרגיש כאילו האמן שמופיע מולם הוא בעל כוחות על טבעיים ומיוחדים שאין לכל אחד. ההופעה של אמן חושים היא הופעה שבה הוא משתף את הקהל ועל כן, אם בא לכם לחוות חוויה מיוחדת והופעה שבה הקהל משתתף בצורה פעילה, אין ספק שמדובר על הופעה שכדאי לכם לצפות בה.

במהלך ההופעה אמן החושים יבחר אנשים מהקהל ויקרא את המחשבות שלהם, ינחש פרטים שונים על החיים שלהם ויבצע עוד מגוון פעולות מרהיבות.

כיצד תבחרו הופעה של אמן חושים?

מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט אמני חושים ובכדי שתחוו חוויה טובה ואיכותית, כדאי לברר היטב לאיזה הופעה של אמן חושים כדאי לכם ללכת. חשוב מאוד שתבינו מיהו אמן חושים מוצלח ועל כן, כדאי מאוד שתצפו בקטעי וידאו שונים של הופעות מעין אלה, על מנת להתרשם ולהבין האם מדובר על הופעה שהייתם רוצים לראות או שמא מדובר על הופעה שפחות מעניינת אתכם, לדוגמה על הופעה של ליאור סושרד בתל אביב תוכלו לברר מראש ולקבל מלא מידע מביקורות וסרטונים של מופעים קודמים. לא כדאי לרכוש כרטיסים למופע כלשהו של אמן חושים בלי לצפות קודם בקטעי וידיאו מהופעות חיות שמדגישות כיצד מתנהלת ההופעה, כמה הקהל מעורב וכמה מרשים האמן המדובר בהופעות שלו. בקטעי הוידאו תוכלו לראות כיצד הקהל מגיב לאמן, האם נרשמת התלהבות ועוד. אמן חושים מוצלח צריך לדעת כיצד לעמוד מול קהל בהופעה ולרתק אותו.

אחד הדברים שיכולים לסייע לכם בבחירת ההופעה הרלוונטית לכם, כדאי מאוד שתבקשו המלצות מחברים, מכרים, בני משפחה או קולגות שכבר היו במופע מעין זה ויכולים להמליץ עליו. אין ספק שהמלצות מעין אלה הן ההמלצות האותנטיות ביותר.

אם אין לכם המלצות מאנשים שאתם מכירים, תמיד אפשר לקרוא חוות דעת על הופעות של אמני חושים בפורומים ייעודיים, בקבוצת ברשתות החברתיות ועוד.

המלצה נוספת שיכולה לסייע לכם היא לדבר עם אנשי הקשר של האמן בכדי לברר על ההופעות שלו, כמה זמן הן נמשכות, מה הן כוללות, היכן הן נערכות ומהי העלות של ההופעה.

דילוג לתוכן