מידע על חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי הוא סוג של מערכת חימום רצפה המעבירה חום דרך שכבות הבטון. החום נספג בבטון ומופץ באמצעות קרינה.

זה בדרך כלל יקר יותר מאשר סוגים אחרים של חימום, אבל זה יכול לחסוך בעלויות הקירור. זה גם יכול להפחית את הצורך בשימוש בדלקים מאובנים.

מערכות חימום מותקנות באופן מסורתי כסדרה של לולאות או צינורות המחממות את האוויר בבניין. בימים אלה, בגלל שהחימום התת רצפתי הוא כל כך פופולרי, עכשיו אפשר לחמם בניין מלמטה.

זוהי מערכת שבה הנוזל המחמם את החלל זורם דרך רשת של צינורות העוברים מתחת לרצפה. לאחר מכן ניתן לפזר את הנוזל המחומם על הרצפה כדי לספק חום בכל עת.

ניתן להתקין חימום תת רצפתי בבתים חדשים או להתקין בבתים קיימים. ישנם שני סוגים עיקריים של מערכות חימום תת רצפתי: קורן והסעה.

מערכות חימום תת רצפתי קורן יקרות יותר אך הן יעילות ביותר מכיוון שהן צורכות פחות אנרגיה, בעוד שמערכות הסעה פועלות על ידי הפרחת אוויר מחומם על פני הרצפה.

התקנה של מערכת חימום תת רצפתי אינה זולה אך היא משתלמת כי היא יכולה להפחית את הצורך בצורות חימום אחרות, מה שאומר שמשק הבית יצטרך להוציא פחות כסף על שירותים.

חימום תת רצפתי הוא מערכת המורכבת מחוממים המוצבים מתחת לאדמה. זה יכול לשמש הן ביישומים מסחריים ומגורים. היא יעילה יותר ממערכות אחרות מכיוון שהיא מחממת את הרצפה עליה אנשים עומדים, ולא אוויר או משטחים.

המאמר מספק מידע על חימום תת רצפתי.

חימום תת רצפתי הוא סוג של חימום קורן שבו התנור מותקן ברצפה, לרוב במקביל לה. הוא מסתמך על הסעה טבעית כדי לפזר אנרגיית חום מהמקור באופן שווה בכל החדר. האוויר המחומם עולה ומסתובב ליד התקרה, ויוצר פיזור אחיד של החום בכל חלקי החדר. היתרונות כוללים קלות התקנה, תחזוקה מועטה ונוחות רבה יותר עבור הדיירים מכיוון שהם אינם חשופים לטיוטה או לנקודות קרות ליד דלתות או חלונות שאחרת היו נוכחים עם מערכות אוויר כפוי.

חימום תת רצפתי הוא סוג של חימום המותקן ברצפה.

ישנם סוגים שונים של חימום תת רצפתי, כגון חשמל, נפט ומים חמים.

יתרונות:

כמה יתרונות של חימום תת רצפתי כוללים:

– ניתן להתקין אותו כמעט בכל מקום ואין צורך באוורור, מה שהופך אותו לאופציה טובה עבור מרתפים וחדרי רחצה.

– ניתן להשתמש בו לקירור קורן בקיץ ולחימום קורן בחורף.

למידע נוסף היכנסו עכשיו לאתר של א.א בנית!

דילוג לתוכן