מגן דוד אדום מרכין ראש עם פטירתו של נצח ישראל ישראל-טוב ז״ל (69), חובש רפואת חירום מתנדב מד”א מתל אביב, שנפטר ממחלה קשה. לאחר שיצא לגימלאות מעבודתו במערכת הביטחון בחר נצח להמשיך ולתרום למען האחר ובשנת 2021 סיים בהצלחה קורס חובשי רפואת חירום בתחנת מד”א בעירו. נצח הקפיד להגיע בכל יום לתחנת מד”א, התנדב וסייע רבות במחסן הלוגיסטי ובימי שלישי התנדב באמבולנסים, סייע במהלך השנים לאלפי חולים, פצועים ויולדות, העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבתי החולים.
נצח ישראל ז”ל נטמן שלשום (ד’) בבית העלמין ‘הדרום’ בחולון כשהוא מלווה בבני משפחתו וחברים רבים. הוא הותירה אחריו אישה, 3 בנות ו-5 נכדים.
פראמדיק מד״א משה אליאס, שפעל יחד עם נצח ישראל ז”ל באמבולנס סיפר: ״לכתו של נצח ישראל ז״ל עצובה מאוד. נצח ישראל היה מתנדב רגיש, מסור לחולים, קפדני ומקצועי. הוא נהג להגיע לתחנה בכל יום וסייע לנו רבות. הוא היה דמות מרכזית בתחנה, אדם מיוחד שאהב לעזור כל הזמן לכולם. חסרונו כבר מורגש בתחנה ונזכור אותו תמיד״.
סגן מנהל מרחב דן, ירון חתוכה, ספד לנצח ישראל בלוויה: ״הסתלקותך מאיתנו היא כאב גדול לכולנו. הפכת לחלק בלתי נפרד מהצוות, אדם שאפשר היה לסמוך עליו גם ברגעים הקשים ביותר. ידעת להקשיב, לא רק לדקויות של תקלות טכניות אלא גם לצרכי האנשים שמקבלים את השירות: את הלחץ, את הפחד, את הציפייה למילה מרגיעה ולעזרה מיידית. היית שם לא רק כדי לבצע ולתת, אלא כדי להבין ולהרגיש את התחושה האנושית שעליה מושתת ציוות האמבולנסים. מה שמייחד אותך, יותר מהכל, הוא הגישה שלך תמיד, איך לשפר, לעזור יותר, לעשות טוב יותר. וליוות את הרצון הזה באמירה שקטה אך מכוונת: איך נוכל להפוך את המערך כולו ליעיל יותר, מה נדרש לשיפור, ואיך נוכל לתת לכל אחד את התחושה שהוא לא לבד כשהוא צריך עזרה״.

מנהל מרחב דן במד״א, אביחי חדד: ״נצח ישראל היה אדם מדהים, שקט, רציני שאהב מאוד את החיים. לאורך השנים היה שם עבור המטופלים, עבור הצוותים ועבור חבריו למשמרות – תמיד ברוח טובה, במקצועיות ובנכונות אמיתית לעזור בכל שעה. בשם כל עובדי ומתנדבי המרחב אני מבקש להודות לך על הלב הגדול ועל התרומה המשמעותית להצלת חיים״.
מנכ״ל מד״א, אלי בין: ״מגן דוד אדום מרכין ראש עם לכתו של נצח ישראל ז״ל. מתנדב מסור, מקצועי וצנוע שנתן מחייו רבות עבור משימת הצלת החיים. חסרונו יורגש בארגון ובקרב חבריו לתחנה. משפחת מד״א שולחת תנחומים למשפחתו ומכריו. יהי זכרו ברוך״.