אופניים חשמליות: תיקון עד הבית

אחד השירותים הנוחים והזמינים למי שמחזיקים אופניים חשמליים או קורקינט חשמלי הוא שירות תיקונים עד לפתח הבית או עד לנקודה בה אתם נמצאים. אם אתם נתקעים באמצע הדרך עם פנצ’ר או שפתאום הסוללה התרוקנה או תקולה – אתם יכולים בפשטות ובמהירות להזמין את שירות התיקונים עד אליכם, וכך לחסוך זמן, טרחה ,כסף, וכאב ראש מיותר.

רוכב אופניים בתל אביב. צילום: פיקסביי

מה ניתן לתקן בשירות עד אליכם?

התשובה היא שניתן לתקן כמעט הכל. מפנצ’ר, בלמים או צמיגים – כל דבר אפשר לתקן. איש מקצוע יגיע עד אליכם עם כל הציוד הנדרש ויעשה את העבודה בצורה מקצועית ואמינה.

תיקון פנצ’רים

בשירות תיקון פנצ’רים מאתרים את הנקב שבגלגל, מחליפים את הפנימית, מבצעים כיוון לברקסים ולהילוכים. השירות גם כולל שימון שרשראות ומילוי אוויר בגלגלים.

תיקון בלמים

כאשר מדובר על בלמים נדרש לעתים להחליף רפידות אחוריות או רפידות קדמיות, לבצע כיוון לברקסים ולהילוכים, שימון שרשראות לצד חיזוק של הברגים ומילוי אוויר בגלגלי האופניים.

תיקון והחלפת צמיגים

השירות כולל החלפת של צמיג אחורי ושל צמיג קדמי באופניים חשמליים, החלפה של פנימית ושימון. גם מילוי אוויר בגלגלים וניקוי.

תיקונים מורכבים יותר

יש מקרים שבהם עושים את כל המאמצים לתקן את התקלה באופניים חשמליים או בקורקינט חשמלי אבל התקלה היא מורכבת ולכן לא ניתן לתקן במקום. במקרה כזה שירות תיקונים עד לבית יעשה תיקון ראשוני במקום וייקח את האופניים או את הקורקינט לתיקון והחלפת חלקים במקום אחר, ויחזיר אליכם את האופניים מתוקנים.

שאלות נפוצות

אחת השאלות הנפוצות היא מהי העלות לתיקון של פנצ’ר באופניים. פנצ’ר במקרה של אופניים חשמליים כרוך בעלות תיקון של בממוצע עד 150 שקלים. התיקון כולל גם את החלפת הפנימית.

שאלה נוספת נפוצה היא האם ניתן לתקן בשירות עד לבית את כל הסוגים של אופניים חשמליים. התשובה היא שאת מרבית הדגמים והסוגים ניתן לתקן, אך יחד עם זאת יש מקרים של דגמי אופניים חשמליות שמגיעים לארץ בייבוא לא תדיר, ולכן במקרה כזה לא בהכרח כל החלקים והחלפים יהיו בזמינות ובמלאי.

דילוג לתוכן