איך אדע שבעלי בוגד בי

אם בעלך שינה לאחרונה את ההתנהגות שלו ואת חושדת שמדובר בבגידה הגעת למקום הנכון. הסימנים הבאים מעידים על חשד לבגידה ודורשים נקיטת צעדים שלך. על מנת שלא להרוס את הזוגיות או לפגוע בזכויות שלך עלייך לנהוג בחוכמה. אל תאשימי אותו בבגידה או תחשפי את החשדות שלך מבלי לוודא תחילה שאכן מתבצע מעשה בגידה. בהתאם לצורך תפני אל חוקר פרטי. במידה ובעלך אכן בוגד בך, משרד חקירות מקצועי יידע לספק לך את ההוכחות הדרושות למיצוי הזכויות שלך בבית הדין הרבני.

מה אומרת האינטואיציה שלך?

הקשיבי לתחושת הבטן שלך, תסמכי על עצמך ובמקרים רבים תגלי שאת לא טועה. אם האינטואיציה שלך אומרת שבעלך בוגד המשיכי אל רשימת הסימנים ובצעי את הבדיקות הדרושות בהתאם. הקפידי על איפוק ואל תחשפי חשד לא מבוסס. אם תפני אליו האשמות ללא הוכחות הוא יכחיש את הבגידה ויפעל להעלמת ראיות. 

סימנים של בגידה

  1. גבר שלא מתנתק ממכשיר הטלפון שלו
  2. גבר שמבלה לפתע שעות ארוכות בכל יום מול המחשב 
  3. היעדרויות רבות ללא הצדקה
  4. חוסר חשק מיני
  5. עניין פתאומי בטיפוח המראה החיצוני
  6. הוצאות לא מוסברות בחיובי האשראי על מסעדות, בתי מלון וחנויות פרחים

כיום כאשר רוב התקשורת שלנו היא דיגיטלית תצליחי לזהות סימנים לבגידה כאשר הוא לא מניח לרגע את מכשיר הטלפון ללא השגחה. אם בעבר המכשיר לא כלל קוד אבטחה ולפתע לא ניתן לקבל גישה למכשיר ללא 3 סיסמאות וטביעת אצבע – יש לך בסיס לחשד. אם בעלך לוקח את הטלפון אתו גם לשירותים או למקלחת ומקפיד למחוק במהרה כל הודעה שמתקבלת – החשד מתחזק.  

בדיקת היסטוריית גלישה על המחשב

אם יש לך גישה אל המחשב האישי שלו כדאי לבצע בדיקה פשוטה של היסטוריית גלישה. בתוך מספר שניות יוצגו רשימת האתרים בהם הוא גלש לאחרונה ואת תוכלי לבדוק האם הוא ביקר באתרי היכרויות או אתרים להזמנת חדרים לפי שעה. אינך בטוחה איך לבצע את הבדיקה במחשב בעצמך? צרי קשר עם חוקר פרטי אמיר אברמסון. שימי לב, במידה וגילית שכל היסטוריית הגלישה במחשב נמחקת באופן קבוע – החשד לבגידה מתחזק עוד יותר. 

דילוג לתוכן