איך לבחור אתר משרות?

אתר משרות או פורטל דרושים אם תרצו הוא אחת הדרכים הטובות ביותר למציאת עבודה, אם לא הדרך הטובה ביותר. כמובן שיש עוד דרכים רבות נוספות כמו להגיע פיזית אל העסק ולהגיש קורות חיים או להציע את עצמכם באופן מידי לעבודה, תוכלו להגיש מועמדות למשרות ברשתות החברתיות ועוד. בכתבה זו נסקור כמה פרמטרים חשובים לבחירת אתר משרות הרלוונטי והטוב ביותר עבורכם למציאת עבודה שאתם חפצים בה.

סוגי המשרות המפורסמות באתר:

יש כמה סוגים של אתרי דרושים: יש אתרי דרושים רגילים המפרסמים את כל סוגי המשרות, יש אתרי דרושים מכירות המתמקדים בתחום המכירות, דרושים אדמיניסטרציה או תחום ספציפי אחר ויש אתרי דרושים המציעים רק תפקידים איכותיים עם תנאים איכותיים אך גם קהל היעד המשאיר קורות חיים הם אנשים עם הכשרות מקצועיות וניסיון בהתאם.

כמות המשרות המפורסמות באתר ועד כמה הוא מוכר ואמין?

דבר נוסף שאתם רוצים לבדוק הוא מידת הפופולריות של האתר. ככל שהוא יותר פופולרי, מוכר ואמין כך יותר מפרסמים ירצו לפרסם בו ויהיו לכם אופציות נוספות לאורך הזמן להגיש אליהן קורות חיים ולהגדיל את הסיכוי שלכם למצוא עבודה המתאימה וטובה עבורכם. אתרים קטנים שבהם מתפרסמים משרות לעתים רחוקות לא מספיק טובים בדרך כלל שלא כדאי להתמקד בפרסום בהם או רק בהם. ניתן לפרסם בהם בנוסף אלא אם כן מדובר בפורטל עם נישה ספציפית.

אופן ההתקשרות עם מפרסמי המשרה:

עד כמה מסובך להשאיר קורות חיים באתר? האם יש דרך נוספת ליצור קשר ישיר עם מפרסמי המשרה במייל, בטלפון או בהודעה באתר מלבד השארת קורות החיים? תוך כמה זמן תקבלו עדכונים בנוגע לקורות החיים ששלחתם?

האם יש מחולל קורות חיים?

אם יש באתר כלי מחולל קורות חיים זה יכול לעזור מאוד להכנה מהירה ומקצועית יותר של הקורות חיים ושליחתם למשרות הרלוונטיות באותו אתר. כמובן קורות החיים ישמרו במערכת וניתן יהיה לערוך אותם בכל עת לפני שליחה למשרות נוספות. יש אתרים ששולחים את קורות החיים שאתם מעלים למערכת לכל המשרות שעשויות להיות רלוונטיות עבורכם באופן אוטומטי בהתאם לקטגוריות/תתי קטגוריות שתמלאו.

 

דילוג לתוכן