בחירת שמלות כלה פשוטות

מזל טוב החלטתם להתחתן? ארגון האירוע הוא לא דבר פשוט, יש הרבה לתכנן ולארגן לחפש מקום, צלם, מוזיקה אוכל הזמנות ועוד, אחת המטלות של הכלה היא מציאת שמלת כלה, כבר מגיל קטן לרוב הכלות יש פנטזיה על שמלת כלה מיוחדת כמו בסרטים שתתאים ליום המיוחד שלהן, לכל כלה יש את הסגנון של השמלה המתאימה לה האם היא אוהבת שמלות מפוארות ונוצצות או שמלות כלה פשוטות?

מזל טוב. צילום: פיקסביי

איך לבחור את שמלת הכלה?

בתקופה האחרונה רבים נאלצים לצמצם את גודל אירוע החתונה ואת התקציב ליום זה, כחלק מצמצום העלויות ניתן להפחית את עלות שמלת כלה, כיום ניתן למצוא מבחר רב של שמלות כלה פשוטות איכותיות ויפות המתאימות לכל אחת, להלן מספר טיפים לבחירת שמלת כלה:

  • לפני שתתחילי לכתת רגלים בחנויות התחילי את החיפוש שלך בגלישה במדיה הדיגיטלית, כיום יש שפע של הצעות וסגנונות כמעט אין סוף, תוך כדי גלישה באתרי האינטרנט תגבשי לך את הסגנון המתאים לך אם אלו שמלות נפוחות מרשימות או שמלות כלה פשוטות, תוך כדי חיפוש תתקלי במבצעי מכירות, תעקבי אחריהם כדי לחסוך בעליות.
  • רצוי להתאים את שמלת הכלה לסגנון האירוע ולעונה בה מתקיימת החתונה.
  • קביעת תקציב מראש- לפני הכול חשוב לקבוע תקציב לכל האירוע ולכלול בו טווח מחירים לשמלת הכלה.
  • את החיפושים תבצעי עם מלווה שהטעם שלה דומה לסגנון שלך שתחזק לך את הביטחון בבחירה הנכונה.
  • התאימי את גזרת שמלת הכלה למבנה הגוף שלך שתרגישי בה בנוח במהלך כל האירוע.
  • למדידות תגיעי עם הנעליים וההלבשה התחתונה שאת מתכננת לנעול וללבוש ביום האירוע.
  • שמלות כלה פשוטות ניתן למצוא בחנויות יד שניה, אם את מעוניינת להיות כלה מיוחדת ואוהבת את סגנון הווינטג’ בחנויות אלו תמצאי שמלות כלה פשוטות המתאימות לך.
  • לאחר בחירת השמלה נותר לבחור אביזרים משלימים המתאימים לסגנון השמלה.

שמלות כלה פשוטות המשמשות כשמלה שניה באירוע

בשנים האחרונות מקובל כי הכלות מחליפות את שמלת הכלה שנועדה לצילומים ולטכס החופה, ואז להחליפה לשמלה נוחה וקלילה יותר אשר איתה תוכל לרקוד וליהנות במהלך האירוע, לרשות כלות אלו קיים מבחר גדול של שמלות כלה פשוטות ואפילו מכנסיים ואוברולים מאוד מקובלים כתלבושת להמשך הערב.

שמלות כלה פשוטות המתאימות כשמלה שניה לא חייבות להיות יקרות ניתן למצוא מגוון רב של סגנונות אונליין במחירים סבירים בהחלט המתאימים לכל תקציב.

דילוג לתוכן