בלי מסכים – פעילויות לילדים שלא כוללות מסכים 

ההתפתחות של הילדים שלנו היא מהירה יותר מכפי שנוכל לדמיין. כל הורה לילד בוגר מכיר את ההתפתחות של ילד בשנים הראשונות: להתחיל ללכת, ללמוד מילים ראשונות, להתחיל לחשוב באופן עצמאי, לפתח אופי ועוד. מגיל 3 לערך הילד כבר יכול להתחיל להרכיב פאזלים ראשונים מבלי החשש שהוא פשוט יאכל את החלקים במקום להציב אותם אחד ליד השני במקום הנכון. באמצעות פאזלים יוכלו הילדים גם לפתח מיומנויות חשובות וגם ליהנות מפעילות מהנה, אישית או חברתית, נטולת מסכים.

כיצד פתירת פאזלים תורמת להתפתחות הילד?

למשחק פאזל לילדים יש הרבה יתרונות, החל משיפור החשיבה והיכולות השכליות של הילדים ועד לפיתוח אסטרטגיות ושיטות לפתרון בעיות, פיתוח סבלנות ופיתוח כישורים חברתיים. פתירת הפאזל עשויה להציב בפני הילד שלכם אתגר, לעורר את האופי התחרותי שלו והרצון לפתור ולהצליח. מלבד עידוד להצלחה ומציאת פתרונות הילדים מפעילים את 2 הצדדים של המוח ולשלב בין יכולת חשיבה אנליטית ליצירתיות ודמיון. הפאזלים שלנו במודונונה לא רק תורמים  לכל זה אלא גם משלבים ערכים של אהבת הארץ והכרת הערים החשובות והמרכזיות בישראל. 

מתנה מפנקת לילדים שלכם ושעות רבות ללא מסכים:

לכל תקופה יש את המשחקים שלה, אולם פאזלים נמצאים איתנו כבר המון שנים וסביר להניח שגם אתם כשהייתם ילדים פתרתם פאזלים כאלו ואחרים. זו ההזדמנות שלכם להעניק לילדים שלכם או של יקיריכם את המתנה המושלמת – פאזל מיוחד וייחודי שלא תוכלו לרכוש בחנויות, ולספק לכם משחק מאתגר ומהנה בו זמנית שיקדם ערכים ופיתוח מיומנויות אישיות וחברתיות, לצד שעות רבות של כיף ופעילות רחוקה ממסכי הטלוויזיה, המחשב והסמארטפון. 

פאזלים יכולים להתאים לכל גיל ולכל אחד, תורמים לפיתוח הסבלנות ומיומנויות שונות וכל אחד יוכל להפיק מהם את המיטב. תוכלו לרכוש פאזלים בצורה נוחה, מהירה ומאובטחת ישירות דרך האתר שלנו או לבצע הזמנה טלפונית לפאזלים המוצאים חן בעיניכם. רוצים להתייעץ עם הצוות שלנו בנושא לפני רכישה? נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך. 

 

דילוג לתוכן