דוקטור מרטינס – הנעליים

בסוף שנות ה-30, סנדלר באנגליה עבד על עיצוב נעליים חדש. הוא רצה לעשות את זה יותר נוח ועמיד. ב-1938 הוא רשם פטנט על עיצובו וקרא לו דוקטור מרטינס.

הנעליים יוצרו עם סוליה מרופדת אוויר שהעניקה נוחות ותמיכה נוספת. היו להם גם סוליה חיצונית מגומי עמידה שעזרה להגן על הרגליים מפני קור, לכלוך, מים ומשטחים אחרים.

הנעליים תוכננו גם להיות קלות משקל כך שהן לא יאטו את העונד או יגבילו את התנועה. זה היה חשוב במיוחד עבור חיילים במהלך מלחמת העולם השנייה שהיו צריכים להיות מהירים על הרגליים כשהם רצים או צועדים למרחקים ארוכים בנעלי קרב.

דוקטור מרטינס הוא מותג הנעלה יוקרתי המציע נעליים לגברים ולנשים כאחד

בשנות ה-60 נרכש ד”ר מרטינס על ידי הקונגלומרט British Shoe Corporation, שבסופו של דבר נודע בשם Reebok International Ltd. בשנת 2001 מכרה ריבוק את ד”ר מרטינס לחברה האיטלקית Italia Independent Group SRL, חברה המחזיקה גם במותגים ידועים נוספים כגון כמו דיזל ורסאצ’ה.

המותג היה פופולרי בקרב סלבריטאים רבים כמו אלביס פרסלי, ג’ון לנון, מרילין מונרו, מייקל ג’קסון ולאחרונה קניה ווסט שלבש אותם בקליפ שלו “מפורסמים”.

דוקטור מרטינס היא חברת נעליים שנוסדה בשנת 1879 על ידי צ’ארלס הנרי מרטין, שהיה מנתח בריטי מאסקס.

המותג קיים למעלה מ-130 שנה וזהו אחד המותגים הוותיקים בעולם. דוקטור מרטינס מפורסמים באיכותם ובעמידותם, ולכן הם ידועים גם בשם “ד”ר מרטנס”.

ד”ר מרטינס הוא אחד ממותגי הנעליים האייקוניים ביותר בעולם

הנעליים הראשונות של דוקטור מרטינס נוצרו עבור חיילים בריטים שהוצבו בהודו במהלך שנות ה-80 כדי להגן על רגליהם מהחום והלחות הקיצונים של האקלים של אותה מדינה. הנעליים הפכו פופולריות גם בקרב אזרחים, ועד מהרה התרחב ד”ר מרטינס לכלול מגוון רחב של הנעלה לגברים, נשים, ילדים ותינוקות (כולל מגפיים).

ב-1969, דוקטור מרטינס פתחה את החנות הבינלאומית הראשונה שלה ברחוב קארנבי בלונדון עם קונספט חדש שכלל שטח קמעונאי למכירת מוצרי החברה עצמה לצד אלו של מעצבים אחרים כמו פייר קארדן.

הנעליים של Dr Martens ידועות בעמידותן ובנוחותן וזו הסיבה שהן ננעלות על ידי גברים, נשים וילדים כאחד. הם גם פופולריים בקרב רייברים מכיוון שהם מספקים אחיזה טובה על משטחים חלקים כמו רחבות ריקודים או שדות דשא רטובים.

דילוג לתוכן