האם להשקיע בתל אביב או להשקיע בארצות הברית?

האם להשקיע בתל אביב או להשקיע בארצות הברית?

ארצות הברית היא מקום טוב להשקיע בו כי יש לה רמת חיים גבוהה. זוהי גם הכלכלה התחרותית ביותר בעולם והיא מתהדרת באחת הכלכלות הגדולות בעולם.

לישראל, לעומת זאת, יש אקלים כלכלי הפכפך יותר ורמת חיים נמוכה יותר. גם השוק הישראלי פחות תחרותי מזה של ארצות הברית.

השקעות בישראל מסוכנות מכיוון שיש הרבה מתחים פוליטיים באזור ולא תמיד אנשים בטוחים בהשקעה שם בגלל חוסר היציבות הזה.

השקעה בתל אביב עשויה להיות מסוכנת אבל היא גם יכולה להניב תשואות גבוהות יותר מהשקעה באמריקה. השוק הישראלי פחות תחרותי מזה של אמריקה אבל יש הרבה הזדמנויות למשקיעים לנצל כשהם משקיעים שם.

איפה כדאי להשקיע?

השקעות בארה”ב רווחיות יותר בטווח הקצר. כלכלת ארה”ב חזקה ולא צפויה להאט בקרוב. המשמעות היא שיהיה קל יותר למכור את ההשקעות במחיר גבוה יותר כאשר תרצו לעשות זאת בעתיד.

תל אביב, לעומת זאת, חווה שפל בכלכלתה. השקל הישראלי פוחת ב-6%. המשמעות היא שיש הזדמנויות טובות יותר להשקעות מחוץ לישראל כרגע.

השקעה בדירות בארצות הברית היא אפשרות בטוחה יותר. יש לה כלכלה יציבה יותר והדולר אינו תנודתי כמו השקל. גם בארצות הברית יש יותר הזדמנויות תעסוקה ופחות פשיעה.

לתל אביב, לעומת זאת, יש קצב צמיחה כלכלי גבוה יותר ויש הרבה הזדמנויות ליזמים להקים עסק משלהם. גם בתל אביב יש שיעור אבטלה נמוך יותר מאשר בעיר ניו יורק.

השקעה בתל אביב עשויה להיות אופציה אטרקטיבית אם אתם מחפשים הזדמנות להצמיח את העסק שלכם ורוצים לקחת סיכון מסוים עם ההשקעות שלכם.

ארצות הברית – ארץ הזדמנויות שאסור לפספס

ארצות הברית היא ארץ ההזדמנויות. זוהי מדינה שבה אפשר למצוא מגוון הזדמנויות לכל מיני אנשים. בין אם אתם מחפשים השכלה, עבודה, או אפילו רק מקום לגור בו, בארצות הברית יש את כל מה שאתם צריכים כדי להצליח בעולם הזה.

השקעה בארצות הברית עלולה להיות מסוכנת מכיוון שישנם גורמים רבים שבאים לידי ביטוי בעת ביצוע השקעה כגון שיעורי ריבית, שיעורי אינפלציה ושיעורי צמיחה כלכלית. עם זאת, כדאי לשקול סיכונים אלו מכיוון שניתן לצמצם אותם על ידי בחירה בהשקעות בעלות סיכון נמוך ופוטנציאל תשואה גבוה.

כלכלת ארה”ב צומחת בהתמדה מאז 2009 אך עם קצב צמיחה ממוצע של 1-2%. שיעור האבטלה במדינה עומד על 4% והיו התפתחויות מבטיחות רבות כגון

השקעה בתל אביב היא השקעה טובה יותר מהשקעה בארה”ב. ארצות הברית תמיד הייתה מדינה נהדרת, אבל היא לא השקעה טובה כמו תל אביב.

לארצות הברית הייתה היסטוריה של מקלט בטוח להשקעות, אבל זה כבר לא המקרה. כלכלת ארה”ב ושוק המניות לא מצליחים, והממשלה שלהם עוברת כמה שינויים.

השקעה בתל אביב תציג תוצאות טובות יותר מכיוון שהיא גדלה בהתמדה בערכה ואין לה בעיות מרכזיות עם הכלכלה או הפוליטיקה שלה.

רוצים לדעת עוד בנושא – היכנסו לאתר https://safefuture.co.il/

דילוג לתוכן