כך אוכלים היום קינוח בריא – מגשי פירות באר שבע

רוצה לתת קינוח מתוק וטעים אבל בלי ייסורי מצפון על הקלוריות? איזה מגש פירות כולם אוהבים לקבל? מה כדאי לבדוק לפני שמזמינים מגשי פירות? 

בירת הנגב הפכה מזמן למעוז קולינרי כשעוד ועוד עסקים משקיעים רבות בקהל שיודע להעריך אוכל איכותי. בתחום הקינוחים הטרנד שמככב בכל המדינה גם כן הגיע דרומה ורבים מחפשים אחר מגשי פירות לשלל אירועים. מה בודקים לפני שמזמינים מגשי פירות באר שבע ואיזה מגש כדאי לתת ולהיות בטוחים שהוא יתקבל בשמחה? את המאמר הזה הכנו עבורך.

קינוח בריא ומזין 

כשרוצים לפנק מישהו שאוהבים, או כשחושבים טוב על אדם מסוים, רוצים לתת לו את הטוב ביותר. גם כשמדובר בעובדים, כשנמצאים בישיבה ארוכה שנמשכת שעות ורוצים להזין אותם במאכלים בריאים ואיכותיים שיעוררו אותם ויסייעו להם לשמור על חיוניות, מגשי פירות הם פתרון מצוין. מדובר על קינוח שיכול לעמוד בפני עצמו או להתלוות לסוגי קינוחים רבים אחרים. ניתן לבחור בו פירות או להסירם, לשלב צבעים ולבחור בשלל עיצובים ייחודיים שיהפכו את המגש גם לקישוט קולינרי.

סוגי מגשים

כיום יש מגוון רחב מאוד של צורות הגשה למגשי הפירות, כאשר יש את המגשים הסטנדרטיים שמגיעים בגדלים שונים על פי כמות הסועדים, מלבניים, מרובעים או עגולים. מלבדם, יש צורות הגשה ייחודיות כמו למשל בתוך סלסלה מעוצבת או בצורת סושי פירות שגם כן מאוד אהודים כיום, במיוחד לאוהבי הסושי ולנשים בהריון שלא יכולות לאכול אותו.

מה בודקים לפני שמזמינים? 

שוק מגשי הפירות מוצף כיום, נראה שכולם רוצים לקחת חלק בטרנד שמוביל את עולם הקולינריה, אבל לא כולם מכירים לעומק את הדרכים, השיטות, החיתוכים וכמובן תנאי הקירור המחייבים בתחום זה. כאשר בוחרים מקום לרכוש ממנו מגש פירות יש לבחון את ההמלצות עליו, את העיצובים השונים של מגשי הפירות והאפשרות להוסיף או להוריד פירות מסוימים. יש לוודא שהפירות בהם עושים שימוש טריים וכי הם מובלים בקירור על פי תנאי משרד הבריאות בתחום. כמו כן, רצוי שתמיד תהיה האפשרות להוסיף תוספת של בקבוק יין טוב, ברכה ואולי בלונים.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה – 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו ״10הנחה״ בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

דילוג לתוכן