כל מה שרציתם לדעת על היתושים והעדפתם לא לשאול…

קוטל יתושים – עונת השיא של הייתושים היא בחודשי האביב ובקיץ בעיקר, אבל ייתושים או ליתר דיוק יתושות יכולות להופיע גם בחודשי החורף. אנחנו בוודאי נפתיע אתכם ונספר לכם שמי שעוקץ אתכם זו הייתושה ( נקבה) ולא הייתוש ( הזכר). הייתוש אינו יכול לעקוץ אתכם מאחר ואין לו את חדק המציצה שכן בדומה לפרפרים הייתוש ניזון מצוף של פרחים. הייתושה היא זו שעוקצת מאחר ודרושים לה חלבונים. את החלבונים היא יכולה למצוא בדם שלנו והיא כל כך זקוקה לחלבונים שלנו  מאחר ובזכות החלבונים היא מייצרת ביצים .

אם כן למעשה, הסיבה שהייתושה היא זו שעוקצת אותנו היא על מנת שהיא תוכל להתרבות.

נכון ששיא עונת היתושים היא בחודשי הקיץ החמים, אבל גם בחורף הייתושים יכולים להופיע וזאת מאחר שלאחר שיורד השם ויוצאת השמש , הייתושים מרגישים עלייה מתונה בטמפרטורה ומתחילים להתעופף ולעקוץ אותנו . קוטל יתושים מוסקיטו הוא קוטל יתושים מומלץ ביותר אשר ימנע מכם עקיצות וגירודים מיותרים. קוטל יתושים הינו מוצר חשמלי שניתן להשתמש בו במשך כל השנה גם בקיץ וגם בחורף ללא כל מגבלה של זמן. קוטל יתושים מגיע עם נורת אולטרא סגול  שכן זהו אור מיוחד שאליו הייתושים וחרקים מעופפים אחרים נמשכים. אם כן, זכרו , הנורה רק מקרבת אל קוטל היתושים את החרק המעופף ולא הורגת אותו. מי שקוטל את היתושים זה השנאי העוצמתי. קוטל יתושים מוסקיטו מקורי מגיע עם שנאי איטלקי חזק שמצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים:  פרפרים, זבובים, דבורים, חומייני ועוד.

הטיגריס האסייתי הגיע אלינו מדרום מזרח אסיה ובשנים אחרונות כמות הייתושים בארץ שלנו ובעולם כולו הולכת וגדלה וזאת לאור התחממות האקלים. לכן, אם אתם רוצים להפסיק להיעקץ ואם אתם רוצים להתגרד עליכם לעשות מספר פעולות פשוטת כדי להימנע מעקיצות ייתוש מיותרות.

הדברה – במידה ואתם נמצאים בחוץ לבית, אנו ממליצים להשתמש בתרסיסים או משחות מיוחדות הדוחות את התקרבות הייתוש אליכם. זכרו שעליכם לבדוק שתכשירים אלו ידידותיים לגוף האדם. במידה ואתה נמצאים בבית / במשרד / מרפסת / חצר הימנעו מיצירת מאגרי מים ולו הקטנים ביותר. כמו כן, השתמשו בקוטל יתושים מוסקיטו שהינו קוטל היתושים המומלץ ביותר בכדי להימנע מעקיצות ייתוש. עליכם להצטייד בקוטל יתושים מומלץ עם שנאי חזק כדי שהוא יצליח לקטול את כל הייתושים או ליתר דיוק את כל היתושות שרוצות לעקוץ אתכם.

נקבת הטייגר האסייאתי מסוגלת לעקוץ את אותו אדם כ-15 פעמים בטווח קצר יחסית. הייתושה פועלת בנחישות, בזריזות ובשקט! לכן, לא ניתן לשמוע את הזמזום שלה וקשה מאוד למצוא אותה לפני שהיא עוקצת וזאת בניגוד לייתושה הכולוכית.

אם כן, כדי לישון בשקט ולעבור ימים ללא עקיצות מיותרות עליכם להשתמש בקוטל יתושים חזק שייקוטל את כל היתושות ובזכותו תוכלו לעבור את הקיץ וגם את החורף ללא גירודים מיותרים.

המאמר בחסות חדשות ראשון לציון  עידכונים סביב השעון  https://rishon.bignews.co.il/

דילוג לתוכן