למה חשוב לעשות מעקב פה ולסת?

כל מי שסובל לאורך שנים מבעיות חניכיים ושיניים יודע היטב לומר: בלי טיפול זה לא באמת עובר. יש אומנם תקופות שבהן השיניים יכולות לכאוב גם ככה סתם, אך כאשר העניין רציני, זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. זו הסיבה הראשונה שבגללה לא כדאי לוותר על מעקב של פה ולסת. הסיבה השנייה היא במקרים שבהם אנשים עוברים טיפולים מורכבים ומסובכים. זה נכון שאם בסך הכול עשו לכם סתימה לא תהיו חייבים להגיע לביקורת, אך מה קורה אם מדובר היה על טיפול משמעותי יותר? בכל מצב כזה מעקב פה ולסת הינו עניין נחוץ וחשוב ביותר. בנוסף, אם הייתה לכם דלקת בחניכיים, למה שלא תבדקו את המצב גם אחרי הטיפול? כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עם היד על הדופק ושלא תגיעו למצב הזה שוב.

צילום: shutterstock

אצל איזה רופא כדאי לעשות מעקב פה ולסת?

האמת היא, שבין אם אתם גרים בחיפה, בירושלים או בכל עיר אחרת, אתם תראו שיש הרבה רופאים שאליהם תוכלו לפנות. רוצים להיות במעקב של פה ולסת? חשוב לכם לדעת שמי שעושה לכם את המעקב ואת הבדיקות השגרתיות הוא באמת רופא מקצועי? אתם צודקים. לכן כדאי יהיה לפנות אל רופא מוכשר שמציע, בין היתר, שירותי מעקב פה ולסת. כך תוכלו להבטיח שאתם בידיים טובות. חשוב לברר, בין היתר, אם מדובר על רופא שמומחה לבעיות שיניים ספציפיות? או אולי לבעיות של שיקום הפה? לבעיות חניכיים ולדלקות שונות? ככל שיהיה לכם יותר מידע אודות רופא השיניים שלכם, כך תוכלו להיות בטוחים יותר לגבי בחירתכם.

האם להיות במעקב אצל רופא שיניים זה יקר מאוד?

אתם רוצים להיות במעקב של פה ולסת בגלל טיפול שעברתם? חוששים שזה יעלה לכם יותר מידי ולכן חשבתם לוותר על כך? כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה, יש היום הרבה מאוד רופאים שמציעים שירותים ובדיקות של מעקב פה ולסת. משמעות הדברים היא שאם תקדישו כמה דקות לבירורים בנושא, אתם תראו שהמחיר לא באמת יהיה גבוה כפי שאולי חששתם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להבין מראש על איזה מחירים מדובר. האם המחיר שאתם שומעים מהמזכירות אצל רופא השיניים נשמע לכם סביר? והאם, במידה ואתם משקיעים עוד כמה דקות ועושים השוואת מחירים, אתם מוצאים שירות זול יותר? שווה לבדוק את הדברים לעומק. כדאי לדעת שהיום השוואת מחירים מהירה בין מספר מומחים לענייני פה ולסת זה משהו שאפשר לעשות במהירות. אתם מתקשרים, מבררים מחירים ומקבלים את כל המידע. בנוסף, היום רופאי השיניים מאוד מורגלים בעניין הזה. כלומר, ברור להם שממש כפי שקורה בכל תחום אחר, גם בתחום הזה הלקוחות והמטופלים עושים השוואות מחירים כדי לא לשלם מחיר יותר מידי גבוה.

דילוג לתוכן