למה לבחור בכלב פומרניין?

כלבי פומרניין הם כלבים מאוד חברותיים ומאוד נעימים לסביבה. כלב פומרניין הוא כלב של בית שנמצא ברוב שעות היום בבית. הכלב נמצא בתוך הבית ומקבל את זיו פניכם בכל רגע נתון, ישן איתכם וקם בבוקר איתכם. לכלב זה יש המון שמחת חיים מה שנותן אור ושמחה בבית. אם אתם מעוניינים להכניס כלב הביתה, תרצו כלב שיביא לכם שמחת חיים והנאה, כלב פומרניין זהו הכלב בשבילכם.

אז למה בעצם לבחור בו?

יש מגוון רחב של אנשים שלא מעוניינים בכלבים גדולים בבית , רוצים כלב קטן וחמוד שיוכל לשמור עליהם וגם לשחק ולהנות איתם. לרוב כולם חושבים על הניקיון של הכלב, כלב גדול מקשה מאוד על שגרת הטיפוח והמקלחת שלהם. כלבי הפומרניין משקלם מאוד קטן והם לא מגיעים לממדים עצומים, הטיפול בהם פשוט יותר וקל יותר.

כלבי הפומרניין לא נוטים לכלך את הבית בצורה קיצונית. יש תקופות שיש להם קצת נשירה אך לא הרבה כמו של כלב גדול, ככל שתטפלו ותטפחו את הפרווה שלהם ותסרקו אותם ככה לא תהיה נשירה והפרווה שלהם תהיה רכה ונעימה כמו משי.

כלבי הפומרניין אינטליגנטים  ברמה גבוהה מאוד, האילוף המהיר שהם עוברים , ההבנה שלהם כלפי הסביבה, בקריאת מחשבות של הבן אדם. ככל שמחנכים את הכלב בצורה הטובה ביותר ככה יש תקשורת בין האדם לכלב, הם מבינים המון דברים,

בנוסף, כלבי הפומרניין מסתדרים טוב עם ילדים קטנים וגדולים. הגודל הקומפקטי של כלבי הפומרניין מושך את כל הילדים ליצור איתם אינטרקציה , נוצר חיבור מדהים ביניהם, מה שהוא שחשוב מאוד לפני שמכניסים כלב הביתה.

כמו כן, כלבי הפומרניין נהפכו להיות סמל סטטוס. הרבה מכלבי הפומרניין מככבים בטלוויזיה וברשתות החברתיות , היופי שלהם מגיע לרמות מקצועיות. מושכים המון תשומת לב , נמשכים אליהם המון אנשים מסביב ומגיעים לתחרויות גדולות ומגוונות בארץ ובעולם.

בנוסף לכל זה, כלבי הפומרניין הם כלבי שמירה אשר נותנים תחושת ביטחון בבית. אל תתנו להם להטעות אותכם , כלבים קטנטנים עם חדות חזקה מאוד וערנות בשיא. כלבי הפומרניין מקנים את תחושת הביטחון ונותנת לנו לישון בשקט לילה שלם, כי יודעים שיש מי ששומר עלינו.

 

 

 

דילוג לתוכן