מגשי פירות משלוחים

הם מתוקים, צבעוניים וטעימים במיוחד. כשהם מסודרים על מגש במלוא יופיים והדרם אי אפשר שלא להתאהב. הכירו את הקינוח החם ביותר של הקיץ – מגשי פירות! סביר להניח שאתם כבר מכירים במה מדובר ועם החידושים המדליקים שלנו בליצ’י השנה אין ספק כי מדובר באטרקציה מלהיבה בכל אירוע, מפגש או אפילו ערב רומנטי. ניתן להזמין מגשי פירות משלוחים עד בית הלקוח או בית העסק, את כמות המגשים והפירות הרצויים לכם, בגודל המגש ובצורה הרצויה לכם ואף לשדרג את ההזמנה עם מגוון אפשרויות מדליקות. 

מתי כדאי להזמין משלוח של מגשי פירות?

הזמנה של משלוח מגש פירות תוכלו לבצע דרך האתר שלנו וכמובן גם בטלפון לנוחיותכם, למגוון רחב של צרכים ואירועים:

  • אירועים קטנים וגדולים כאחד – מימי הולדת, דרך בר/בת מצווה ועד חתונות. מאירועים קטנים של אנשים בודדים ועד לאירועים של מאות ואלפי אנשים. מגשי פירות יכולים להתאים כקינוח המושלם ולעתים גם ככיבוד העיקרי באירוע שלכם. 
  • ארוחות רומנטיות – רוצים לפנק את בני/בנות הזוג שלכם במתנה רומנטית ומדליקה? אין כמו מגש פירות טרי, טעים ובריא וסרט טוב ברקע. 
  • ארוחות משפחתיות – ארוחה משפחתית היא הזדמנות נהדרת לאחד בין בני המשפחה. בין אם מדובר על ארוחת שישי, ארוחת חג או סתם מפגש מהנה שהחלטתם ליזום. מגשי פירות יכולים להתאים כקינוח נהדר בכל המקרים הללו, גם בעל האש עם המשפחה והחברים ועוד. 
  • פיקניק בטבע – פירות נוח וקל לשאת איתנו לטבע. כשהם שמורים ועטופים היטב במגש הם שומרים על הטריות למשך שעות רבות במהלך היום ולכן מאוד נוח וקל לצרף אותם לארוחה שלנו בטבע. יתרה מכך, תוכלו להזמין סלסלת פירות במקום במגש ולשדרג את הנוחות שלכם.
  • פגישות משרדיות והרמת כוסית – מארגנים ישיבת צוות? הלקוח הפתיע אתכם במשרד? חוגגים אירוע משמח עם העובדים? מגשי פירות הם הכיבוד האולטימטיבי. 
  • ועוד…

אילו סוגים של מגשי פירות נוכל להזמין?

לצד מגשי פירות קלאסיים תוכלו להזמין מגשים בעיצובים וגדלים שונים, להוסיף עוגות ומארזים מתוקים, הוספה של פירות יבשים, שוקולדים במגוון סוגים ואפילו קינוחים מתוקים מבית היוצר שלנו.

דילוג לתוכן