מהן תקלות האינסטלציה הנפוצות שפותר האינסטלטור?

תקלות בצנרת הן תופעה שכיחה בכל בית. הם יכולים להיות תוצאה של צינורות ישנים, או לחץ מים גבוה מדי. אם אתם גרים במרכז אז אינסטלטור ברמת גן הוא מומחה שיכול להגיע אליכם הביתה ולתקן עבורכם את תקלות האינסטלציה הללו.

תקלות אינסטלציה הן דבר שעלול לגרום לנזק רב לבית ולרכוש שלכם. כדי להימנע מכך, חשוב להזמין אינסטלטור כאשר אתם חושדים שקיימת בעיה. במאמר זה נדבר על תפקידו של האינסטלטור במקרים כאלו ומה בדיוק הוא עושה.

אינסטלטור יפתור כל תקלת אינסטלציה שתהיה לכם, החל מצינור דולף ועד לאסלה מוצפת. אינסטלטור יכול גם לתת ייעוץ כיצד לשמור על תקינות הצנרת וכיצד להימנע מתקלות עתידיות.

להלן חלק מתקלות האינסטלציה הנפוצות שניתן לפתור על ידי האינסטלטור:

  • נזילה מצינורות או אביזרים
  • ניקוז סתום
  • נזילות בשירותים
  • ברז דולף
  • ביוב סתום
  • צינורות שבורים שהתפוצצו
  • חסימות בקווים
  • לחץ מים נמוך
  • אין מים חמים

ישנן תקלות אינסטלציה נפוצות רבות שעלולות לגרום לנזילה או סתימה כמה תקלות אינסטלציה נפוצות קלות לתיקון, בעוד שאחרות דורשות עזרה מקצועית. לדוגמה, אם יש לך צינור דולף בקטנה אתה יכול להשתמש בדלי כדי לתפוס את המים ואז לקרוא לעזרה.

קרדיט: canva

ישנם סוגים רבים ושונים של תקלות אינסטלציה, אך כולן מתחלקות לשתי קטגוריות:

תקלות בצנרת יכולות לקרות בכל עת וללא אזהרה מוקדמת.

  1. תקלות מכניות, הנגרמות כתוצאה מבעיה במערכת האינסטלציה
  2. תקלות בניה, הנובעות מבעיות בבניית המבנה.

התקלה המכנית הנפוצה ביותר היא נזילה. דליפות יכולות להיגרם על ידי צינורות פגומים או שסתומים פגומים וניתן לזהות על ידי האזנה לקולות של מים זורמים או התבוננות בכתמים רטובים. ניתן לזהות נזילות גם באמצעות מכשור מיוחד שי לאינסטלטורים

יש כמה דברים שכדאי לעשות לפני שמזמינים אינסטלטור

הצעד הראשון הוא לנסות ולזהות את הבעיה בעצמך על ידי חיפוש אחר סימנים ברורים כמו שינוי צבע של מים, צלילים חריגים המגיעים מהצינורות שלך, ואפילו עלייה בחשבון המים שלך. אם אתה חושב שזה לא משהו שאתה יכול לטפל בו, אז זה הזמן להזמין אינסטלטור.

תקלות בצנרת הן תופעה שכיחה ברמת. עלינו לקרוא לאינסטלטור ברמת גן מומלץ שיתקן זאת. אינסטלטור ברמת גן יזהה את התקלה, ולאחר מכן יתקן אותה במהירות האפשרית. הוא גם ייעץ לך כיצד למנוע את אותה תקלה מלהתרחש שוב. אינסטלטור הוא מומחה בכל הקשור למערכת המים בבית או בעסק שלכם. הם יכולים לעזור בכל דבר, החל מתיקון נזילות והתקנת צינורות חדשים ועד החלפת ברזים ישנים או תיקון שירותים שבורים.

אינסטלטור ברמת גן מומלץ הוא בעל המקצוע שאליו אתם צריכים להתקשר כאשר הצנרת שלכם סתומה או דולפת. התפקיד שלו הוא לתקן את כל בעיות האינסטלציה שיש לך ביעילות וללא התערבות מצידכם.

 

דילוג לתוכן