מזהים הצפה בבית? כך תבחרו אינסטלטור מומלץ בתל אביב

גרים בתל אביב? צריכים להזמין אינסטלטור? הגעתם למקום הנכון, אנחנו נעזור לכם לבחור אינסטלטור אמין ומקצועי בראש שקט הביתה.

ודאו שמדובר באינסטלטור אמין ומנוסה

לפני שאתם מזמינים אינסטלטור בתל אביב, אתם חייבים לוודא שאתם עומדים להכניס הביתה אינסטלטור אמין ומקצועי. מה זה אומר אמין? כזה שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות שהוא יגיע אליכם בזמן שקבעתם, יפתור לכם את התקלה במקצועיות ויגבה מכם מחיר סביר על העבודה. איך עושים את זה? קוראים את כל הביקורות, את חוות הדעת ואת ההמלצות או דיס ההמלצות שיש ללקוחות עליו, כך תוכלו לקבל איזה שהוא מושג לגבי המקצועיות והאמינות שלו.

הזמינו את האינסטלטור בשעות העבודה המקובלות

לפעמים אין באמת צורך להזמין את האינסטלטור מעכשיו לעכשיו, פשוט בגלל שהתקלה שאתם חווים כרגע היא לא תקלה דחופה. לדוגמא, במידה ויש לכם סתימה באסלה ובבית יש לכם עוד אסלה שאתם יכולים להשתמש בה, חבל להזמין את האינסטלטור מעכשיו לעכשיו ובשעות לא מקובלות. אינסטלטור בתל אביב רשאי לגבות עלו גבוהה יותר על ביקור בשעות הלילה, שבת או חג, כך שאם זה לא מחוייב המציאות, פשוט המתינו לשעות העבודה המקובלות.

אינסטלטור בתל אביב
צילום: freepik

בצעו סקר שוק מקדים על המחירים

לפני שאתם מזמינים אינסטלטור בתל אביב, מומלץ מאד לעשות סקר שוק שטן ולבדוק מה המחירים המקובלים על העבודה כיום. לדוגמא, במידה ואתם צריכים להזמין אינסטלטור לאיתור נזילה באמצעות מצלמה תרמית, נסו לברר מראש מה העלות המקובלת ומה האלמנטים שעשויים לייקר אותה. ככל שתגיעו מוכנים יותר לשיחה הראשונה מול האינסטלטור, כך הוא יבין שיש לו פה עסק עם לקוחות שמבינים עניין ושהוא לא יכול לעקוץ אותם.

אל תתביישו לשאול שאלות

אל תתביישו לשאול את כל השאלות את האינסטלטור שלכם לפני שהוא מתחיל בעבודה, כי אחר כך זה עלול להיות מאוחר מידי. תשאלו את האינסטלטור איך הוא מתכוון לפתוח את הסתימה, איך הוא מתקן נזילה, באמצעות איזה מכשור הוא מאתר נזילות סמויות ומה קורה אם הוא לא מצליח לאתר אותה. ככל שתשאלו יותר שאלות, כל לא תשאירו מקום לספק ולהפתעות כאלה ואחרות במחיר.

ודאו אם יש אחריות על בעבודה

לפני שאתם מזמינים את האינסטלטור, ודאו מראש אם יש אחריות על העבודה. לדוגמה, על פתיחת סתימה לא מקובל לתת אחריות, מכיוון שהאינסטלטור לא יכול להיות אחראי על ההתנהלות שלכם או של השכנים שלכם ואם הסתימה תחזור מכיוון שאתם ממשיכים לזרוק מגבונים לחים לאסלה, הוא לא יוכל לקחת על זה אחריות. עם זאת, בעבודות גדולות יותר כמו תיקון נזילה סמויה או החלפת צנרת אינסטלציה בבית, מקובל לתת אחריות ואתם צריכים לוודא מראש מה היא כוללת ולכמה זמן היא תקפה.

דילוג לתוכן