מחסנים לוגיסטיים להשכרה: ניהול שטחי אחסון

מחסנים לוגיסטיים
צילום: freepik

מחסנים לוגיסטיים להשכרה הם חללים שנבנים ומתוכננים להשגת מטרות שונות, בין היתר שימור, בקרה, משלוח, קליטה ואחסון מוצרים. מחסנים חיוניים לשרשרת האספקה מכיוון שבדרך כלל השימוש בהם מתבצע לוויסות זרימת הסחורות.

ההגנה על המוצרים המאוחסנים תלויה באופן משמעותי במדפים התעשייתיים עליהם הם מונחים; יחד עם זאת, על מנת לבחור את מערכת המדפים הנכונה, יש להתחשב תחילה בסוגים השונים של מחסנים לוגיסטיים להשכרה, ובסוג הסחורה שיש לאחסן.

מה זה אחסון?

אחסנה היא תהליך אחסון מלאי פיזי למכירה או להפצה. מחסנים לוגיסטיים להשכרה משמשים את כל סוגי העסקים השונים שצריכים לאחסן מוצרים באופן גורף לפני שהם מעבירים אותם למיקומים אחרים או באופן אישי לצרכני הקצה.

כך, למשל, עסקים רבים בתחום המסחר האלקטרוני רוכשים מוצרים בכמויות גדולות מהספקים שלהם, ושולחים אותם לשטחי אחסון. כאשר לקוח קצה מבצע הזמנה, העסק או נציגי חברת לוגיסטיקה ואחסון, בוחרים ואורזים א המוצרים מהמחסן ושולחים אותם ישירות ללקוח.

המסחר האלקטרוני הניע צמיחה מהירה בענף האחסון

האמת היא שהשוק הוכפל בעשור האחרון כשעסקים רחבי העולם משקיעים כספים רבים ברשתות האספקה שלהם על מנת לספק סחורות לצרכנים ולעסקים במהירות וביעילות.

מחסנים לוגיסטיים להשכרה אינם מוגבלים רק לעסקי מסחר אלקטרוני. לרוב העסקים הקמעונאיים יש מקום מוגבל בחנויות שלהם להחזיק מלאי, אבל הם עדיין צריכים לעמוד בקצב הביקוש.

הימצאות מלאי נוסף זמין במחסנים סמוכים מסייעת להבטיח שהם תמיד מסוגלים לספק סחורות בנפח גדול כמו למשל בחגים, גם אם הספקים שלהם אינם זמינים או מייצרים ושולחים מוצרים חדשים באיטיות.

מחסנים לוגיסטיים להשכרה הם מרחבים שמשמשים לאחסון והגנה על סחורות

הסחורות או המוצרים מאוחסנים לפרקי זמן שנקבעים מראש בחוזה ההשכרה. קיימים סוגים שונים של מחסנים לוגיסטיים להשכרה על פי מיקום, סוגי סחורות, והשירותים הלוגיסטיים הנדרשים. חשוב לדעת איך לבחור את המחסן הנכון מחברה שמתנהלת בהתאם לשיטות עבודה מומלצות, למיטוב שטח המחסן והשפעה ישירה על שמירה בטוחה ותקינה של הסחורות והמוצרים המאוחסנים.

כדי לנהל נכון מחסן ולהבטיח את התנאים הטובים של הגנה על המוצרים המאוחסנים וסיווגם הנכון, יש לקחת בחשבון את סוגי המדפים השונים הקיימים, כמו גם לדעת איך לאחסן בבטיחות סחורות או מוצרים מסוגים שונים.

שכירת שטח אחסון בהתאמה אישית

כדי להשיג את ההגנה הטובה ביותר לסחורות ולמוצרים המאוחסנים, מומלץ לבחור מחסן שמוצבים בו סוגים שנים של מדפים בגדלים שונים על מנת שניתן יהיה לייעל את משטח האחסון הזמין.

מומלץ לבחור מבין הסוגים השונים של מחסנים לוגיסטיים להשכרה שמציעים מדפים נשלפים שניתנים לכוונון והתאמה בהתאם לצרכים, ולבקש מחברת לוגיסטיקה התאמה אישית על מנת למצוא שטח אחסון שעונה על הצרכים, או לשכור שירותי חברת לוגיסטיקה ואחסון שמבטיחה את הטיפול הטוב ביותר בסחורות, עם שליטה על המלאי.

דילוג לתוכן