מי זקוק לשירותי פירוק רכב ולמה

ההחלטה להעביר רכב למגרש לצורך פירוק וחיפוש אחר שירותי פירוק רכב בשנים האחרונות הפכה להיות מאד נפוצה. מדובר למעשה בפתרון מעשי לבעלי רכבים המבקשים להרוויח כסף מזומן מרכב שאינו בשימוש או נמצא בשלבי השבתה. תהליך זה כולל מספר שלבים מרכזיים, מהכנה ועד למכירה הסופית, כל אחד מהם חשוב כי לא מדובר פשוט במכירת הרכב, אם כי בהורדה שלו מהכביש ברמה הפורמלית ועד למכירה בפועל עליה מקבלים את התשלום במזומן.

צילום: auto-sell.co.il

פירוק רכב – מאיפה מתחילים?

הצעד הראשון הוא לקבל את ההחלטה להשבית את הרכב ואנחנו יודעים שזוהי לא החלטה קלה ופשוטה. לאחרי כן חשוב להכין את הרכב להורדה מהכביש ברמה פורמלית:

  • בדיקת תיעוד

וודאו שכל הניירת הדרושה תקינה וקיימת. חשוב שתגיעו אל משרד הרישוי על מנת להסיר את הרכב מהכביש עם כל הניירת המעידה על כך שאתם בעלי הרכב.

  • חפצים אישיים

אנחנו לא תמיד חושבים על זה, אבל כדאי לבדוק ולקחת את כל החפצים האישיים מהמכונית. קל להתעלם מהפריטים המאוחסנים בתאי כפפות, מתחת למושבים או בתא המטען.

  • מה שווי הרכב

חשוב לדעת מה שווי הרכב גם אם לפירוק. המחיר שאתם תקבלו מושפע מדגם, יצרן, גיל ומצב הרכב באופן כללי.

איך בוחרים מגרש לצורך פירוק רכב

כאשר אתם מתחילים את הצעד הראשון לחיפוש אחר מגרש למטרת פירוק רכב חשוב לחקור היטב את המגרשים הקרובים אליכם. חפשו אנשי מקצוע להם מוניטין איכותי, רישוי פורמלי מתאים וכמובן אלו המבצעים את התהליך בהתאם לאיכות הסביבה ודואגים לסילוק חומרים מסוכנים כראוי. בקשו הצעות מחיר, עשו השוואות רלוונטיות בהתאם לשווי הרכב ומצבו הנוכחי וכמובן סקרו את השירות שמגרש הפירוק מציע לכם. ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק מבחינת השירות:

  • שירותי גרירה

אין דרך להעביר את הרכב אל מגרש הפירוק שלא באמצעות גרר ולכן חשוב לבדוק שהצעת המחיר של מגרש הפירוק כוללת גם גרר על מנת לחסוך לכם בהוצאה נוספת או חיפוש אחר אנשי מקצוע נוספים.

  • אמצעי בטיחות

יש לוודא שאנשי המקצוע מסייעים לכם להכין את הרכב להובלה בטוחה לגרירה. ללא חלקים רופפים, או נזילת חומרים העלולים לסכן אנשים ומכוניות בדרך.

  • משא ומתן על סיום תהליך המכירה

תהיו מוכנים לנהל משא ומתן על המחיר הסופי. בדיוק לשם כך חשוב שתדעו את ערך הרכב, שווי החלקים, ובכלל מה פחות או יותר משלמים עבור רכבים הנמצאים במצב שלכם.

חשוב שיהיה לכם על מי לסמוך

העברת רכב למגרש לצורך פירוק ומכירה מהירה הוא תהליך פשוט, בתנאי שמקפידים על השלבים והשיקולים הנדרשים. על ידי הכנת הרכב, בחירת המגרש הנכון, סידור הובלה וסיום המכירה תוך שימת לב לגורמים משפטיים וסביבתיים, בעלי הרכב יכולים להמיר ביעילות את רכביהם שאינם בשימוש במזומן. לשוקלים את האופציה מומלץ להתחיל בהערכה יסודית של הרכב וליזום יצירת קשר עם חברה לצורך שירותי פירוק המוכרת, ומבינה בתחום היטב. עם הגישה הנכונה, תהליך זה יכול להיות גם מתגמל כלכלית וגם תהליך שתורם לסביבה. חברת שי עסקי רכב היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הרכב ובעלת ידע, נסיון ומקצועיות ברמה גבוהה.

 כנסו לאתר לעוד מידע על קונה רכבים לפירוק מקצועי.

דילוג לתוכן