מצמצמים תנועה: כ-230 רופאי משפחה וילדים של “מכבי” החלו להעניק ייעוץ מקצועי למטופלים – בטלפון

כדי להקל על המטופלים לקבל שירות מביתם ולצמצם ככל הניתן את ההגעה למרפאות בצל החשש מנגיף הקורונה, יעניקו מאות רופאי “מכבי” במחוז המרכז שירות גם בטלפון. בשירות זה משתתפים ברחבי הארץ כ- 1,500 רופאים אליהם נקבעו למעלה מ-6,000 תורים טלפוניים לימים הקרובים בתוך כ-48 שעות בלבד.

במסגרת המשימה הלאומית למניעת הידבקות בנגיף הקורונה, מכבי מבצעת צעד משמעותי ופותחת את האפשרות לקביעת תורים לייעוצים רפואיים טלפוניים עם אלפי רופאי משפחה וילדים בקופה. בדרך זו, ניתן יהיה לענות על הצורך של המטופלים בשיחה עם גורם רפואי תוך שמירה על איכות מקצועית לצד מניעת הסיכון להדבקה.

ד”ר שירה גרינפלד, מומחית לרפואת משפחה ומנהלת מחלקת מדיקל אינפורמטיקס במכבי, מבצעת תור טלפוני עם מטופלת. צילום: מכבי שירותי בריאות

איך זה עובד?

נכנסים לאפשרות זימון התורים באזור האישי במכבי אונליין, באתר או באפליקציה או מתקשרים למוקד “מכבי ללא הפסקה” בכוכבית 3555, ומזמנים תור לייעוץ טלפוני מקצועי בהתאם לזמינות הרופא המטפל. במועד התור, הרופא יוצר קשר טלפוני עם המטופל. במכבי מוסרים שלאור הביקוש הגבוה לשירות ועל רקע תהליך הטמעתו בקרב הרופאים, ייתכנו עיכובים מסוימים בתורים.

רן סער, מנכ”ל מכבי שירותי בריאות: “המשימה המרכזית שלנו כרגע היא להמשיך ולתת שירות מקצועי ואיכותי למטופלים, תוך שמירה על סיכון מינימלי להידבקות של המטופלים ושל אנשי הצוות במכבי. בדיוק לשם כך פתחנו את האפשרות לשיחת ייעוץ טלפונית עם כל רופאי המשפחה והילדים ואני קורא למטופלים לעשות שימוש בשירות זה ולהימנע במידת האפשר מהגעה לא נחוצה למרפאות”.

דילוג לתוכן