צביעת דירה בתל אביב – המחירון המוזל בעיר שלא כדאי לפספס!

מחפשים צביעת דירה בתל אביב? מחפשים חברת צביעה בעיר במחיר נגיש ומשתלם? הכירו את חברת טופ פיינט ברחוב סלמה בתל אביב במחירון שלא כדאי לפספס.

חידוש קירות הדירה עם צבע איכותי, מעניק לה תחושת התחדשות ומראה מושלם. כבר יותר מעשרים שנה שחברת טופ פיינט מרחוב סלמה בתל אביב צובעת דירות בכל גודל בכל רחבי הארץ באופן מקצועי לתוצאות מושלמות פעם אחר פעם. הצוותים המקצועיים והמנוסים של TOP PAINT עושים שימוש בחומרי הגלם והצבעים האיכותיים ביותר ומעניקים שירות אדיב ואמין לכל לקוח ולקוח וכל זאת, במחירים המשתלמים והאטרקטיביים בתחום,המוגשים ללקוחות בחבילת “הכל כלול” הכוללת צבע איכותי, תיקונים לפני צביעה וניקיון הדירה לאחר הצביעה והתשלום עבור העבודה? הוא מתבצע רק לאחר שהלקוחות מביעים מקסימום שביעות רצון מהעבודה.

מחירון צביעת דירה בתל אביב עם טופ פיינט:

צביעת דירת 2 חדרים עם טופ פיינט –  999 ₪ בלבד בחבילה הכוללת: צבע איכותי, תיקון פגמים לפני הצביעה וניקיון הדירה לאחר הצביעה. 

צביעת דירת 3 חדרים עם טופ פיינט – 1,199 ₪ בלבד בחבילה הכוללת: צבע איכותי, תיקון פגמים לפני הצביעה וניקיון הדירה אחר הצביעה. 

צביעת דירת 4 חדרים עם טופ פיינט – 1,499 ₪ בלבד בחבילה הכוללת: צבע איכותי, תיקון פגמים לפני הצביעה וניקיון הדירה לאחר הצביעה. 

צביעת דירת 5 חדרים עם טופ פיינט – 1,699 ₪ בלבד בחבילה הכוללת : צבע איכותי, תיקון פגמים לפני הצביעה וניקיון הדירה לאחר הצביעה. 

צביעת דירה בתל אביב אופי העבודה:

חברת טופ פיינט מבצעת צביעת דירה בתל אביב בפרט ובכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום, במחירים חסרי תקדים בלי להתפשר על האיכות והסטנדרטים הגבוהים. צביעת דירה בתל אביב עם טופ פיינט כוללת צביעה יסודית בשתי שכבות של צבע אקריל של טמבור, הנחשב לצבע הקיר האיכותי והיקר ביותר, בעל תו תקן איכות ללא עופרת או כרומטיים, עמיד במיוחד ורחיץ המבטיח מראה קיר יפה לאורך זמן. לפני הצביעה, מבצעים הצוותים המקצועיים של TOP PAINT תיקוני פגמים בקירות הבית, הכוללים: שליפת מסמרים, דיבלים וברגים מהקירות, תיקון סדקים באמצעות שכפטל, שיוף והחלקת הקיר והכנתו לצביעה לתוצאות מושלמות. עם סיום צביעת הקירות, מבצעים הצוותים מקצועיים של טופ פיינט ניקיון יסודי של הדירה הכולל: הסרת כל שאריות הצבע מהחלונות, הפנלים, הדלתות, המשקופים, המפסקים, המתגים והרצפה, כדי שתוכלו ליהנות מדירה נקייה ומחודשת. 

תמונה: PIXABAY

צביעת דירה בתל אביב – גורמים המשפיעים על המחיר :

 

  1. רטיבות, סדקים ופגמים בקירות וכן עובש בקירות האמבטיה– יצריכו טיפול יסודי הכולל איתור מקור הנזילה ותיקון הקיר לפני הצביעה ויתווספו למחיר הצביעה. 
  2. צביעת התקרה –תוסיף למחיר הצביעה 
  3. דירה מאוכלסת – דירה ריקה ללא רהיטים, תהיה קלה יותר לצביעה בעוד דירה מאוכלסת תדרוש שינוע ועיטוף של הרהיטים ותתווסף למחיר הצביעה 
  4. פרקט או שטיחים מקיר לקיר – מצריכים עבודת הכנה הכוללת פריסת ניילונים וקרטונים לצורך הגנה מפני הצבע ותתווסף למחיר הצביעה 
  5. מעבר מגוון כהה לגוון בהיר – מצריך צביעה בשלוש שכבות של צבע כדי לקבל תוצאה מושלמת ותתווסף למחיר הצביעה 
  6. אפקטים בצבע – צבעי ווש, צבע מגנטי או אפקטים טרנדיים אחרים בצבע, יוסיפו למחיר הצביעה.

 

כל היתרונות של צביעת דירה בתל אביב עם טופ פיינט:

 

  1. המחירים האטרקטיביים בתחום – טופ פיינט מציעה ללקוחותיה מחירון מוזל וחסר תקדים. כל המחירים מוגשים בחבילת “הכל כלול” וכוללים צבע איכותי, תיקון פגמים בקירות לפני הצביעה וניקיון הדירה לאחר הצביעה. 
  2. אמינות – הצוותים המקצועיים של טופ פיינט מתחייבים לזמני עבודה מדויקים המתאימים ללקוחות. ניתן להזמין צביעת דירה מהיום להיום הודות לצוותים המיומנים של טופ פיינט הפועלת בפריסה ארצית. 
  3. איכות – חברת טופ פיינט לא מתפשרת על איכות חומרי הגלם והצבעים וצובעת את הקירות בשתי שכבות צבע איכותי של טמבור הנחשב לטוב וליקר בתחום ולו תו איכות. הצבע עמיד במיוחד ושומר על הקיר לאורך שנים. 
  4. לקוחות ממליצים– לטופ פיינט ניסיון של יותר מעשרים שנה בצביעת דירות ובתים בכל רחבי הארץ ולה אלפי לקוחות מרוצים אשר ישמחו להמליץ עליה בחום. 
  5. תשלום רק בסיום העבודה – שביעות רצון הלקוחות הוא הדבר החשוב ביותר ולכן, בטופ פיינט, מקבלים את התשלום עבור העבודה רק לאחר שהלקוחות הביעו 100% שביעות רצון מהתוצאות. 

צביעת דירה בתל אביב במחיר חסר תקדים:

אם עד היום חשבתם כי צביעת דירה בתל אביב היא עסק יקר ושקלתם לדחות את צביעת הדירה שלכם בשל כך, כדאי שתכירו את המחירון המוזל של טופ פיינט המציע מחירים אטרקטיביים במיוחד המוגשים בחבילת “הכל כלול” הכוללת צבע איכותי, תיקוני פגמים בקירות לפני הצביעה וניקיון יסודי של הדירה לאחר הצביעה. לטופ פיינט ניסיון של יותר מעשרים שנה בצביעת בתים ודירות בכל רחבי הארץ ולה צוותים מקצועיים ומיומנים המעניקים שירות אדיב ואמין תוך הקפדה על זמני עבודה מדויקים ואף מאפשרים ביצוע צביעת דירה מהיום להיום ומהיום למחר. 

לצביעת דירה בתל אביב? במחיר משתלם ולפרטים נוספים הקליקו כאן

 

דילוג לתוכן