רוצה להפתיע את חברה שלך עם מתנה בריאה וטעימה?

רוצה לתת מתנה בריאה שלא יהיו אחריה רגשות אשם? חשוב לך לפנק אבל לשמור על הבריאות? כיצד מגש הפירות הפך לטרנד המתנות החם ביותר בעולם?

הבריאות חשובה לאנשים היום יותר מתמיד, ובטח אחרי תקופה ארוכה בה כולם ישבו בבית וקצת העלו במשקל. הטרנד של מגשי פירות נסק בשנים האחרונות מתוך המודעות ההולכת וגוברת של אנשים לאורח חיים בריא ונכנסה גם לעולם הקינוחים והאירוח. מגשים מפירות מעוצבים הפכו לסנסציה שמתאימה כמעט לכל אירוע, אז איך בוחרים את המגש המושלם? על כך ועוד בכתבה זו.

מתי מומלץ לתת מגש פירות מתנה?

מתנה של מגשי פירות יכולה להיות מדויקת לאירועים רבים, החל מימי משרד עמוסים ועד להשקות ואירועים חברתיים שונים וישיבות. עם זאת, כאשר רוצים לתת פלטות פירות במתנה, מקובל לעשות זאת בימים מיוחדים. לדוגמה, זו יכולה להיות מתנה עבור חברה שבדיוק נולד לה ילד, או חברה שגילתה שהיא בהריון, עבור הבעל ביום הנישואין כהפתעה למשרד או עבור חברה שחוגגת קידום בעבודה.

מה כדאי להוסיף למגש הפירות?

כאשר נותנים מגש פירות במתנה רצוי להוסיף לו ברכה לכל הפחות ואם אפשר אז גם בלונים ואפילו יין. כאשר מקבלים את המגש עם תוספת נחמדה הוא תמיד טעים יותר ומחמם את הלב. רוב המקומות שמאפשרים הזמנה של פירות מאפשרים גם תוספת של הזמנה, ורצוי לכתוב בה מילים חמות וכמובן לחתום בשם. מומלץ להוסיף גם פירות ייחודיים וטעימים, או כאלו שכולם אוהבים כמו אננס, תותים, מלון, אבטיח ותפוזים. כמו כן,

לאילו נושאים יש לתת את תשומת הלב כשמזמינים מגש פירות?

כאשר מזמינים מגש פירות יש לשים לב שמדובר במקום ששומר על טריות הפירות גם במהלך האחסון שלהם במקום, גם בהכנה וגם בהובלתו ליעד. לרוב, מקום עם המלצות רבות יהיה זה שיצליח לספק את השירות במהירות ובטריות המרבית ולכן להמלצות יש ערך רב כשמדובר בתחום המגשים.

נושא נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא העיצוב – יש לוודא שיש מגוון רחב של עיצובים ומגוון רחב של פירות בכל הצבעים והגדלים. רק באופן כזה ניתן לקלוע גם לטעם וגם למראה של מגש עמוס כל טוב וצבעוני.

מבצע!! הנחה מיוחדת לקוראי חדשות העיר תל אביב: 10% הנחה ברכישה באתר “פרימדונה”. למימוש הקופון הקלידו “10הנחה” בעגלת הקניות באתר הבית.

דילוג לתוכן