הקשישה עפה מכיסא הגלגלים במתחם שרונה ותובעת את עיריית תל אביב ו’גינדי החזקות’

הקשישה עפה מכיסא הגלגלים במתחם שרונה, נחבלה קשות, ותובעת מאות אלפי שקלים מעיריית תל אביב ומ’גינדי החזקות’. על פי כתב התביעה אותו הגיש עו”ד רועי לייכטמן, הקשישה תושבת חולון כבת 94, מתניידת בכיסא גלגלים ונעזרת במטפלת 24/7.

הקשישה הוסעה בידי המטפלת שלה במתחם שרונה בתל אביב, כשלפתע נתקל כיסא הגלגלים בהפרשי גובה במדרכה. עקב הבלימה הפתאומית עפה הקשישה מכיסא הגלגלים, התרסקה בעוצמה על המדרכה, ונחבלה קשות בגפיה. לדברי עו”ד לייכטמן המפגע במדרכה נוצר מפס ניקוז שנבנה במתחם.

למקום הוזעק אמבולנס אשר הבהיל את הקשישה לבית החולים איכילוב, שם היא אובחנה כסובלת משבר בשוק ימין. היא אושפזה למספר ימים, אך עקב גילה המתקדם ומחלות רקע מהן היא סובלת, הוחלט שלא לנתחה, אלא לקבע את רגלה בגבס לאורך 4 חודשים(!).

לדברי עוה”ד רועי לייכטמן, מרשתו היא אמנם אישה מבוגרת, אך היא צלולה לחלוטין, ולפני מועד התאונה אף הייתה אישה פעלתנית שקיימה חיי חברה ענפים. לדבריו, לאורך כל התקופה שלאחר התאונה נאלצה הקשישה להיות מרותקת למיטתה, מבלי יכולת להתנייד או לשבת, ועקב כך החלה סובלת מפצעי לחץ שהגבירו את סבלה.

מתחם שרונה מרקט בתל אביב. צילום: ד”ר אבישי טייכר, פיקיויקי

מומחה בתחום האורתופדיה שבדק את הקשישה מטעם התביעה, העריך כי היא סובלת מנכויות זמניות משמעותיות, וכי תסבול בשארית חייה מנכות אורתופדית צמיתה בשיעור של 10%.

לדברי עו”ד לייכטמן, מאז התאונה נזקקת הקשישה לעזרה מוגברת של הזולת, ומתקשה במעברים בביתה עד כדי שימוש תדיר במנוף.

בימים אלה הגיש עו”ד לייכטמן תביעה לפיצויים עקב רשלנות נגד עיריית תל אביב, נגד ‘הפניקס חברה לביטוח’ המבטחת אותה, ונגד חברת ‘גינדי החזקות’ האחראית על מתחם שרונה. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בהרצליה.

עו”ד רועי לייכטמן עוסק בתביעות נזיקין, סיעוד, אובדן כושר עבודה, תאונות עבודה, תאונות דרכים, והשבת זכויות מול המוסד לביטוח לאומי.

דילוג לתוכן