איך בוחרים טבעות אירוסין?

אין דבר יותר מרגש מאשר זוג שמתארס, העניין הוא שאם אתם רוצים להתארס לבחירת ליבכם אזי אתם צריכים לקנות לה טבעת גדולה ויפה. אל תאמינו לבת הזוג שלכם אם היא אומרת לכם שלא אכפת לה איזה טבעות אירוסין אתם קונים לה. אכפת לה, מאוד אכפת לה. על רקע זה עולה השאלה איך בוחרים טבעת אירוסין?

אם כן הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בעת בחירה בטבעת זה להחליט על התקציב שלכם. עליכם לדעת כי אתם יכולות לקנות טבעת באלך חמש מאות שקל ואתם יכולים לקנות טבעת במאה אלף שקל, הכול תלוי ברצונות שלכם. עוד נציין כי אתם צריכים להחליט מאיזה סוג הטבעת תהיה, האם היא תהיה זהב לבן? זהב צהוב או בכלל כסף? מה שכן אנו ממליצים לכם להיכנס אל eDiamonds – טבעות אירוסין ולראות את האתר המוביל בארץ לטבעות אירוסין ואז יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור טבעת.

האם כדאי לי לקנות טבעת אירוסין באינטרנט?

עוד שאלה שרבים מתחבטים בה היא האם כדאי לקנות טבעות אירוסין באינטרנט? אם כן אנו חייבים לציין כי בהחלט כדאי לקנות טבעת אירוסין באינטרנט. עליכם להבין כי האינטרנט מאפשר לכם להשוות מחירים, גדלים וסוגים מבלי לקום מן הכורסא ולכן כה כדאי להיעזר בו.

אתם בוודאי רוצים לדעת איך תדעו באיזה גודל הטבעת צריכה להיות? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה ללכת לטבעות של בת הזוג שלכם ולמדוד אותן ואז תדעו באיזה גדול הטבעת צריכה להיות רק שימו לב לאצבע של הטבעת שאתם מודדים אותה.

מדוע כדאי לי לקנות טבעות אירוסין רק באתר ישראלי?

אם אתם מחליטים לקנות טבעות אירוסין אנו מציעים לכם לעשות זאת אך ורק באתר ישראלי. עליכם להבין כי אתר ישראלי לא יעז לעבוד עליכם ותמיד ימכור לכם טבעת אירוסין איכותית. לאתר ישראלי מאוד אכפת מן המוניטין שלו בארץ ולכן הוא יעשה הכול בכדי למכור לכם את הסחורה הטובה בשוק.

בשביל אתר מחו”ל אתם אחד ממאות אלפים ולא רק זאת אלא שישראל היא שוק מאוד קטן בשביל אתרים אלו ולכן לא תהיה להם בעיה למכור לכם סחורה גרועה. אתם גם צריכים להבין כי המשלוח מחו”ל של תכשיטים יכול להיות מסוכן ולכן לא כדאי לקנות תכשיט בחו”ל אלא רק באתר ישראלי.

האם לתת את הטבעת בהפתעה?

אחת השאלות החשובות ביותר היא האם לתת לבת הזוג לבחור טבעות אירוסין או לתת לה טבעת אירוסין בהפתעה? אם כן אין כאן תשובה אחת ונכונה והדבר תלוי בטיב הקשר שלכם. יש מקרים בהם עדיף לתת טבעת בהפתעה ויש מקרים בהם זה לא מתאים. בכל מקרה אם אתם רוצים לקנות טבעת כדאי לכם להיכנס אל eDiamonds – טבעות אירוסין וליהנות ממבחר עצום במחירים מנצחים של טבעות מדהימות ותכשיטים יפהפיים. 

 

דילוג לתוכן