איך לבחור משרד חקירות?

לעיתים אנו נדרשים לשירות של משרד חקירות. משרד חקירות מתמחה בחקירות הקשורות לסכסוכים משפחתיים, כגון חקירות בגין חשדות לבגידות, לעיתים מדובר על חקירות כלכליות כגו איתור חשבונות בנק או נכסים שהוסתרו לצורכי אינטרסים שונים, ולעיתים מדובר בצורך להתחקות אחרי מעשיו של אדם מסויים, לדוגמא מועמד פוטנציאלי לאיוש תפקיד רגיש בארגון. 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים משרד חקירות?

מקצועיות

 כאשר אתם שוכרים חוקר פרטי מחיר משמעותי אתם משלמים, ואתם רוצים לקבל עבודה נקייה’ ממוקדת, יעילה ומקצועית שתעניק לכם תשובות לשאלות המטרידות אתכם ותפתור את הספקות המכרסמים בכם. מקצועיות של חוקר פרטי היא אלף בית. לעיתים רבות הוא מטפל במקרים רגישים. בגידות הינן דוגמא קלאסית לכך, אם אתם חושדים בבן או בת זוגכם בבגידה תרצו לדעת תשובה חד משמעית מחד, כדי שתוכלו לשקול את צעדיכם אם יתברר שהחשדות נכונים ותוכלו לנשום בהקלה אם יתברר שהחשדות אינם נכונים. מה שברור הוא שבשני המקרים לא רצו שבן הזוג אחריו מתנהל המעקב יחשוד בכך שאתם חושדים בו. בכל מקרה אינכם רוצים בכך. מקצועיות של חוקר פרטי תעניק לכם תשובות והוכחות חד משמעיות ותיעודים של מעשי בן או בת הזוג וזאת ביעילות ובדיסקרטיות רבה שתשאיר את השליטה בידכם אם מתי  ואיך לחשוף את הקלפים שברשותכם.

 

חוקר פרטי מחיר

על מקצועיות כאמור משלמים בהתאם. הרי לא תרצו להפקיד את החקירה שלכן בידי חאפר חלילה או בידי חוקר חסר ניסיון ומקצועיות. חוקר המכבד את עצמו יגבה עבור שעת מעקב כ 300-400 ש”ח, פגישת ייעוץ עם חוקר פרטי תעלה כ300-600 ש”ח, בנוסף, ישנן חקירות המצריכות השתתפות מספר חוקרים מה שמתבטא כמובן במחיר הסופי. 

 

חוקר פרטי בעניינים נוספים

כאמור, החקירות אינן רק בנושאים משפחתיים קיימים גם חקירות בנושאים כלכליים. לעיתים פונים למשרדי חקירות בעלי חוב, עורכי דין, בנקים אשר החייבים לה כספים טוענים כי אין ביכולתם לשלם ומכריזים על עצמם פושטי רגל. תפקידו של החוקר במקרה זה הוא לחשוף קיומם של נכסים או חשבונות בנק מוסתרים. 

דילוג לתוכן