איך תדעו מהו הארון המושלם לחדר הילדים?

לפעמים אנחנו עומדים בפני החלטות הרות גורל. לפעמים אנחנו רוצים לוודא שאנחנו מקבלים את הבחירה הנכונה ויהי מה. שכן, ברגע שהכנסנו ארון לחדר הילדים, אין דרך חזרה. הכנסת ארון לחדר ילדים, יכולה, בעיני אנשים מסוימים, להיחשב כחתונה קתולית.

ברגע ששמת טבעת על הארון הזה, אין אפשרות לגרש אותו מחדר הילדים. על כן, ישנה חשיבות עליונה ועצומה לבחירת ארון מתאים לחדר הילדים, מלכתחילה, מראש ולמפרע – כי כאמור, הוא שם כדי להישאר. אך ברצינות – הכל בסדר, ומותר לטעות – אך איך נכוון להצלחה מלכתחילה – כל זאת ועוד בכתבה הקרובה.

התאמת ארון לצרכי הילדים?

כשאנחנו חושבים על ארון לחדר הילדים, יש מספר פרמטרים שאנחנו יכולים לשקול:

  1. התאמה לצרכי הילדים
  2. התאמה לרצון הילדים
  3. התאמה למרחב

הבה נסקור בקצרה כל אספקט כפי שתיארנו כאן. ראשית, התאמה לצרכי הילדים. ובכן, אם הילדים צריכים מקום לשים בו את הבגדים שלהם, הצעצועים, משחקי הקופסא ושלל הפריטים השונים וארון הוא הכתובת לכך – יש לוודא כי הארון עומד במשימה. בין אם זה מחמת גודלו, הסדר הארגוני הקיים, התאים המאפשרים וכן הלאה. זאת על מנת לוודא כי ברמה הלוגיסטית, הארון עושה את שלו.

התאמת הארון לרצון הילדים?

קרדיט תמונה: pixabay

התאמה לרצון הילדים, שונה מהתאמה לצורך. לא כי על הילדים להצביע על בחירת הארון וכי שיש לשלב אותם בהליך הבחירה. אלא, כאשר אנחנו מדברים על התאמה לצרכי הילדים, אנחנו מדברים על נקודת המבט של המבוגרים, בעוד התאמה לרצון הילדים – היא נקודת המבט של הילדים. האם מדובר בארון “שמח”? כלומר, האם הילד מרוצה מקיומו? האם ניתן להדביק עליו מדבקות של דמויות אהובות? האם זה מוסיף שמחה לחדר? וכן הלאה שאלות שנועדו לסייע להורים להימנע מלהכניס ארון מבאס, או ארון שאינו עבר “אופטימיזציה לשמחה”. ובקיצור, לוודא שזה משמח את הילד שיש לו ארון כזה בחדר. 

ניתן לבדוק איזה צבעים הוא אוהב, איזה סגנון הוא אוהב, למה הוא מתחבר וכו’. כאשר המטרה היא ליצור הרמוניה בסביבה שלו ופשוט לראות מה מתאים.

התאמת הארון “המושלם” למרחב?

ואכן, הסעיף השלישי שנסקור הוא התאמה למרחב. זה שמדובר בארון שיכול להכיל את כל הבגדים, הצעצועים, חומרי הלימוד והמזכרות מגיל 3, זה נחמד. זה שהארון מעוצב בטוב טעם, זה גם נחמד. אך השאלה אם יש מקום למרחב, אם החלון לא נחסם, אם הצ’י בחדר עדיין זורם – וכן הלאה. מדובר בנושאים שיש, ניתן ואף כדאי לתת עליהם את הדעת על מנת לוודא כי הארון מתאים לחדר הילדים.

לסיכומו של דבר,

אנחנו יכולים לבחון אם ארון מתאים לחדר ילדים על ידי שיקול 3 אספקטים (ואם יש לך אספקטים אחרים, אז תפאדל): התאמה לצרכי ההורים, לרצון הילדים והנראות / ארגון בחדר. לפרטים נוספים ניתן ליצור עימנו קשר.

דילוג לתוכן