ארוחת ערב בצי’ק צ’ק

הגיע הערב ואתם אמונים על האכלת המשפחה שמתכנסת לכבוד האירוע החגיגי. לפעמים נחה עליכם רוח היצירתיות ואתם מכינים מטעמים נהדרים לעת ערב שמהם כולם נהנים, ולפעמים פשוט אין לכם כוח, אך זה עדיין לא פותר אתכם מהכנת ארוחת ערב. בדיוק לשם כך אספנו עבורכם כמה פתרונות פרקטיים לארוחות ערב מהירות ממש.

צילום: pexels

אל תכינו – תזמינו

הפתרון הראשון והמומלץ ביותר בימים שאין לכם בהם כוח לשום דבר, הוא פשוט להרים את הטלפון ולהזמין כמה מגשי פיצה תל אביב גדושים בתוספות האהובות על בני הבית. מכיוון שמדובר בפינוק אמיתי שאינו קורה לעיתים קרובות, תוכלו להפוך את הערב הזה לערב סרט, לבחור עם הילדים סרט אהוב ולהעביר איתם זמן בנעימים. בנוסף, כיוון שמדובר בערב כיפי במיוחד הזמינו גם שתייה מוגזת או מתוקה, קינוחים שונים או גלידה. כך תוכלו להעניק לילדים ערב נהדר של חוויה בלתי נשכחת עד הפעם הבאה.

 

אם אתם לא בעניין של פיצה תוכלו כמובן להזמין מגוון מאכלים אחרים כמו סושי, אוכל מקסיקני, המבורגרים, אסייתי ועוד. ואם אתם רוצים מראש להיערך לאפשרות של ערבים שבהם אין לכם כוח להכין דבר, הזמינו כמות גדולה שתוכלו להקפיא ולשלוף החוצה בפעם הבאה.

 

מתכונים כיד המלך הטובה

אם נמאס לכם להכין שוב ושוב את אותו האוכל, תוכלו לתבל קצת את שגרת היומיום ולהכין מתכונים חדשים לגמרי. כיום תוכלו למצוא באינטרנט שלל מאכלים שונים. תוכלו למצוא מתכונים חלביים שמעולם לא ניסתם, תבשילי דגים, מאכלים בשריים, מלא סוגים של קינוחים, מנות ראשונות וארוחות במיוחד לילדים.

מתכונים רבים מורכבים מפריטים שכבר יש לכם בבית, כעת כל מה שאתם צריכים זה רק להוציא אותם מהמזווה או מהמקרר ולהתחיל להכין את המתכונים החדשים שמצאתם. כמו כן, תוכלו למצוא מתכונים רבים שאינם מצריכים זמן עבודה ממושך, כך שתוך זמן קצר תוכלו להגיש לבני המשפחה האהובים והרעבים שלכם ארוחת ערב למופת.

 

היו ערוכים מראש לכל מצב

פתרון יצירתי נוסף הוא להכין כמות גדולה של אוכל מראש ולהקפיא. יש מאכלים רבים המאפשרים לכם להכין אותם, להכניסם להקפאה ולשלוף אותם בעת הצורך. תוכלו להכין פשטידות, בורקסים, קטניות מבושלות שמהן ניתן להכין מרקים, תבשילי בשר ועוף ועוד.

 

בנוסף, אם אתם חובבי סלט מושבעים ואין לכם כוח או רצון לחתוך בכל יום ירקות מחדש, תוכלו להכין כמות של ירקות חתוכים מראש, כמו כרוב לבן ואדום, חסה, גזר ועוד, ולשמור אותם בשקיות ואקום שישמרו על טריות הירקות במשך מספר ימים. בכל ערב תוכלו להוציא כמות מסוימת של ירקות, להוסיף להם עגבנייה, מלפפון, גרעיני תירס ועוד. הכינו רוטב טעים לסלט שלכם ושפכו בנדיבות כך שיעטוף את כל הירקות. מי שאוהב להוסיף גבינה יכול להתפנק עם קוביות של גבינה בולגרית, פטה מגוררת, חלומי מטוגנת או כל גבינה אחרת שאתם אוהבים בסלט שלכם.

 

ארוחות במחבת

עוד ארוחות מהירות שבאמת ניתן להכין בכמה דקות בודדות הן ארוחות על המחבת. חביתה במקרה הזה היא חברתכם הטובה ביותר. תוכלו להכין מקושקשת, ביצת עין או חביתה רגילה, להכניס אותה לתוך לחמנייה עם כמה ירקות או להכין ממנה פרצופים חמודים על צלחת לקטנטנים שלכם. מי שרוצה להשקיע קצת יותר בארוחת הערב שלו יכול להכין שקשוקה טעימה שבני המשפחה ישמחו לטרוף. עוד ארוחה סופר מהירה היא המלאווח, שהיא פשוט מושלמת לימים שאתם רוצים להכין משהו טעים בזריזות על. בשלו כמה ביצים קשות, הכינו טחינה וסלט קצוץ או רסק עגבניות ושיהיה בתאבון.

דילוג לתוכן