ילדים למען ילדים: תלמידי ‘קריית חינוך’ למען ילדי עוטף עזה

מבצע האריזה "לתתתיק"
קרדיט: יקיר עמוס

היום (5/11) החל מבצע האריזה “לתתתיק” בו תלמידים מכל רחבי הארץ אורזים כ-15,000 תיקים בהם כל הנדרש עבור החזרה של תלמידי העוטף למסגרות הלימוד. את מבצע האריזה מוביל ארגון לתת כחלק מהמענה של הארגון לסיוע הומניטרי בזמן המלחמה. מטרתו לספק לכל ילד וילדה ציוד לימודי איכותי, ולאפשר להם טיפה של אור ואופטימיות בימים הקשים שעוברים עליהם. 

תלמידי בבית הספר הרב תרבותי קריית החינוך יפו למען ילדי עוטף עזה
תלמידי בבית הספר הרב תרבותי קריית החינוך יפו למען ילדי עוטף עזה. קרדיט: יקיר עמוס

בבית הספר הרב תרבותי קריית החינוך יפו (לשעבר עירוני ז’) בתל אביב-יפו החל מבצע אריזת התיקים ועם הישמע על תחילת האריזות נרתמו תלמידי בית הספר ביניהם שירן תלמידת שכבת יב’ סיפרה כי “זו הרגשה מדהימה שיש אפשרות לתרום בימים הקשים האלה, כיף לדעת שאתה חלק ממשהו גדול שמשמח ועוזר לאחרים”. חיים תלמיד שכבת ט’ הוסיף לדבריה כי “אני רואה כל יום איך העם שלנו נרתם ועוזר אחד לשני, כיף להיות חלק מהעם שלנו לתרום ולהיות כאן”. 

ז’יל דרמון, נשיא ומייסד ארגון לתת: “הימים האחרונים קשים מנשוא, חוסנו של העורף הוא חשוב ואנו עובדים מסביב לשעון על למנת לשמר את חוזקו לתפקד ככיפת ברזל חברתית עבור אזרחי המדינה. לראות היום את תלמידי בית הספר נרתמים ועוזרים לילדי העוטף הוא לא מובן מאליו. הדאגה שלהם לילדי העוטף מהווה נקודות של אור ותקווה בימים חשוכים כמו אלה”.

עינת גבע, מנהלת בית הספר הרב תרבותי קריית החינוך יפו: ״זו זכות גדולה לקחת חלק בפעילות בה תלמידנו פועלים למען התלמידים שפונו מבתיהם בעוטף עזה. הדבר הכי בסיסי כדי להתחיל שיגרה חדשה הוא החזרה ללימודים. היום אנו מעבירם לילדינו שיעור לחיים בחשיבות הערבות הדדית והנתינה לאחר״.

 

דילוג לתוכן