בוטלו האירועים העירוניים? שרונה מרקט מזמין אתכם לחגוג את פורים עם הילדים בחינם

בחג הפורים הקרוב שרונה מרקט הולך ללבוש אווירת חג ססגונית וייחודית שלא נראתה כמותה. הפנינג פורים יתקיים בימים שני-רביעי בין השעות 12:00-18:00 במתחם שרונה מרקט כאשר בתוכנית עמדת צילום שיתעדו את התחפושת הססגוניות, עמדת איפור לקהל הרחב, דמויות שטח מרהיבות שיסתובבו על מנת להעצים את החוויה ופסלים אנושיים מיוחדים.

שרונה מרקט הינו שוק האוכל המקורה הגדול והייחודי בישראל. בשטח של 8,700 מ”ר ועם כ-90 חנויות, דוכנים ומסעדות בכל הקטגוריות, שרונה מרקט הוא הלב הפועם של הקולינריה הישראלית. השוק משלב בין העולם הישן לעולם החדש בדגש על גורמה ומוצרי קצה כמו גבינות מיובאות מכל העולם, חומץ בלסמי משובח מאיטליה, פירות ים טריים מהאוקיינוס האטלנטי, שמפנייה צרפתית ותבלינים מהמזרח הרחוק לצד המיטב שבתוצרת המקומית, מאפים בעבודת יד ועוד.

שרונה מרקט שואב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו (Borough Market) בלונדון, שוק צ’לסי בניו יורק (Chelsea Market), לה בוקריה של ברצלונה (La Boqueria) ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס (Eataly).

בתוך החנויות, מאחורי הדלפקים ובמטבחי המסעדות של המרקט אפשר למצוא אנשי אוכל, מוצרים ומנות שכבר הפכו מזמן למיתולוגיות מקומיות: ההמבורגר של המיט- בר, הגבינות של פרומג’רי מירושלים והחלבה של ממלכת החלבה. כל ההנאות במקום אחד. לצדם פועלים שורה של יזמי קולינריה צעירים אשר מביאים לשוק קונספטים רעננים של קנייה, צרכנות ובילוי- בר דגים ופירות ים וחנות דגים של זיקו הדייג, קרטיבים מפירות טריים בעבודת יד ודוכן טעימות יין שבו תוכלו להתרשם מלפחות 40 סוגי יינות בוטיק.

שרונה מרקט יהפוך להיות קרנבל שמח של מוזיקה ותחפושות לבילוי כיפי לכל המשפחה. צילום: משה פרנס
דילוג לתוכן