בקשת צו ירושה – מלווים אותך לאורך כל הדרך

בקשת צו ירושה- מלווים אותך לאורך כל הדרך

אין כאב גדול יותר מאובדן של אדם יקר לליבנו. אך לצד האבל הכבד אנו מוצאים את עצמנו לא פעם עסוקים בבירוקרטיה רבה כאשר אנו מגלים כי אין כל צו ירושה אשר דואג לחלוקת רכושו של המנוח. במקרים מעין אלו יש לטפל בנושא באמצעות הגשת בקשה לקבלת צו ירושה. את הבקשה יוכלו להגיש אך ורק היורשים החוקיים של המנוח ואלו הם לרוב ילדיו וכן בת או בן הזוג. במקרים בהם אין למנוח כל יורש חוקי כל אדם שיש לו עניין מסוים או קשר אל המנוח יוכל לתבוע את הירושה. 

תהליך הגשת הבקשה

הגשת בקשת ירושה אינה תהליך ארוך או מסובך מידי אך על מנת לבצע אותו בצורה הטובה ביותר מומלץ להיעזר בשירותיו של  עורך דין ירושה אשר מכיר את התחום על בוריו ובעזרת הבנה עמוקה יוכל להוציא עבורכם את הצו במהירות. תהליך הגשת הבקשה כולל מספר שלבים בסיסיים כאשר השלב הראשון הוא כמובן מילוי הטפסים הרלוונטיים. כיום ניתן לבצע שלב זה גם באופן מקוון ובכך לזרז את התהליך. אל הטופס יש לצרף כמובן את כל הטפסים הרלוונטיים לבקשה ביניהם תעודת נפטר, תצהיר של היורשים וכן כל מסמך נוסף הנדרש לצורך התהליך. בשלב האחרון יש לחתום על המסמך מול עורך דין שיבצע אימות של זהותו של החותם. 

הדרך הבטוחה לקבלת צו ירושה

פעמים רבות דווקא ברגעים הקשים בהם אנו מאבדים את היקר לנו מכל אנו מוצאים את עצמנו שקועים עמוק בתוך הבירוקרטיה. אין דבר כואב ומתיש יותר מכך מצד אחד אך מצד שני אנו יודעים כי את ענייני הירושה יש לסגור כמה שיותר מהר. זוהי הסיבה שדווקא במקרים מסוג זה מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין ירושה אשר יטפל לנו בכל הנושא מתחילתו ועד סופו וילווה אותנו לאורכו של התהליך. תפקידו של עורך הדין לטפל בנושא הגשת בקשת ירושה על כל שלביה. בנוסף, עורך דין מקצועי יוכל לקצר עבורכם את התהליך ולעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם תוך זמן קצר בלבד.

 

דילוג לתוכן