גידול הידרופוני – כל מה שצריכים לדעת לפני שנכנסים לתהליך הגידול העצמאי

אם כל חייכם הייתה לכם שאיפה לפתח או לייצר גינת ירק משל עצמכם, הנה מה שחשוב שתדעו אודות גידול הידרופוני סופח לחות, גידול לצד נורות לד לגידול צמחים ובחירת תאורה לגידול צמחים שיחד לצד ההדברה האקולוגית והתחזוקה המינימלית יעשו את ההבדל ויאפשרו לכם להשיג את הצמחים והפירות המדהימים והטעימים ביותר שאי פעם תאפשרו לעצמכם.

אז אם גם לכם נמאס מלבחור ירקות שהיו בהקפאה ולהרגיש את הטעם הפחות טרי, הכירו את שיטות גידול הידרופוני סופח לחות, שיטות מדהימות אשר באמצעות התנאים הטובים, תאורה לגידול צמחים מתאימה וכל כללי התחזוקה תאפשר גם לכם להפוך את הבית שלכם לחממה קטנה שמגדלת באהבה ירקות טעימים-  הפעם מבית היוצר שלכם.

איך מגדלים ירקות בבית? גידול הידרופוני ביתי

גידול הידרופוני מאפשר לכם לגדל את כל מה שאתם חפצים בו, הפעם ללא אדמה או תלות בדישון רגיל אלא יצירתי. הפעם יפגשו המים את הדשן הנוזלי והתוצאה? תמיסה הידרופונית מדהימה שתסתחרר לה יחד ותדשן היטב את מה ששתלתם לפני רגע.

האם יש כבר תאורה לגידול צמחים? האם יש אור ישיר ישירות אל המקום בו אתם בוחרים לשתול את פרי היצירה שלכם? לצד זאת חשוב מאוד למקם את החממה שלכם במקום דומיננטי או לחילופין לבחור נורות לד לגידול צמחים באופן המלאכותי – זאת במידה ואין מספיק שמש שתגיע למקום.

איך מטפחים גידול הידרופוני בבית?

גידול הידרופוני עם תוצאות לא ידרוש מכם יותר מדי, למעשה, זה רק עשר דק’ כאחת לשבוע גג עד שבועיים ובזמן הזה יידרש מכם לבדוק מה קורה עם המים שהתאדו והצמחים כבר לקחו אותם אליהם ובמקומם לוודא כי הדישון מתמשך וכך גם חומרי ההזנה מועברים ישירות אל השתלים אותם שתלתם.

כמו כן, אין לפסוח על תיקון מדי פעם של המערכות, ניקיון של המערכות, הדברה מתאימה ולעיתים אף לחזור על פעולת השתילה – תלוי כמובן בירקות אותם תרצו לשתות ובהתאמה ישירה אל אותה השתילה העונתית.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN

 

דילוג לתוכן