דו”ח מעבר בין קופות החולים: מכבי שירותי בריאות גייסה את מספר החברים החדשים הגדול ביותר בתל אביב ב-2021

נתוני המעברים בין קופות החולים בשנה האחרונה מצביעים על המשך גידול במספר החברים במכבי, ברמה הארצית ובערי מחוז המרכז. לפי הנתונים מספר החברים בתל אביב גדל אשתקד ב-2,656 חברים, בעת שמספר החברים בקופת חולים מאוחדת ירד ב-1,130  

נתוני מעבר החברים בין קופות החולים בתל אביב לשנת 2021 שהתפרסמו היום מצביעים על הצטרפות משמעותית למכבי שירותי בריאות משאר קופות החולים – זאת השנה השמינית ברציפות. מדו”ח סיכום המעברים עולה כי מכבי היא היחידה עם מאזן חיובי של הצטרפות חברים. בחישוב המאזן, אשר מבטא את הפער בין הצטרפות החברים בשנה לבין העזיבה, גדלה מכבי בתל אביב ב-2,656 חברים.

מעבר החברים בעיר משקף את המגמה שאפיינה את הקופות בכל הארץ. בסיכום הארצי של מעברי החברים בין הקופות, עולה כי למכבי שירותי בריאות נוספו 27,917 חברים. בימים אלו יצאה מכבי שירותי בריאות בקמפיין פרסומי שמיידע את הציבור בנתונים הללו שכאמור מציבים את מכבי כקופה המבוקשת בישראל, זאת השנה השמינית ברציפות.

מתחם חיסונים ככר רבין
מתחם חיסונים של מכבי בכיכר רבין. צילום: מכבי שירותי בריאות

“אני גאה מאוד בנתונים המצביעים על המשך הצמיחה והגידול בחברים של מכבי שירותי בריאות בתל אביב”, אומר ראש מחוז המרכז במכבי שירותי בריאות, דניאל ברמן. “הציבור ממשיך להצביע ברגליים ובוחר שנה אחר שנה בקופה הטובה ביותר עבורו. עברנו שנה לא פשוטה של ההתמודדות עם גלי מגפת הקורונה, הבדיקות והחיסונים, והמשבר עוד לא הסתיים. במקביל המשכנו עם הטיפול השוטף בחברים ובחברות שלנו, ודאגנו לשמור עליו ברמה הגבוהה ביותר. הנתונים מהדו”ח הם עדות לעבודה המסורה של הרופאים, האחיות ושאר אנשי הצוות במרכזים הרפואיים של מכבי, המעניקים שירות אישי, מקצועי וחסר פשרות”.

דילוג לתוכן