גלי הלם להסתיידות דלקות וטיפול בכאב כרוני

טיפול בגלי הלם ידוע ביעילותו לבעיות אלו ולעוד בעיות של כאבים ודלקות במרפק בכף היד, בגב תחתון, רצפת האגן, בירך, בברך, בגיד אכילס ובכף הרגל. הטיפול ב גלי הלם מזרז את זרימת הדם וגורם לתהליך הריפוי הטבעי של מערכות הגוף בדלקות כרוניות שונות.

גלי ההלם מפרקים ומסלקים מצבורי סידן (הסתיידות) ששקעו במפרקי הגוף. מלבד לשבירת המעגל הכרוני של הדלקות השונות, הטיפול מעודד את הגוף לבנות כלי דם חדשים ובכך הזרמת החמצן לרקמה הפגועה גורמת לחידושה. יתרון חשוב נוסף שהוכח במחקרים רבים- כי גלי ההלם מפחיתים את רמת הכאב לטווח הארוך על ידי סגירת השער בפני פעימות הכאב הנשלחות למוח. כמו כן, אחוזי ההצלחה של טיפול בגלי הלם הוכחו כטובים ויעילים ביותר גם לאנשים הסובלים מכאבי כתפיים, מרפקים וברכיים. כמו כן מתאים לאנשים הסובלים מבעיות דורבן וגיד אכילס, ולכן לאנשים הסובלים מדלקות או שחיקת סחוס מומלץ כפתרון אידיאלי לריפוי משורש הבעיה עצמה ולא רק בהקלה על הכאבים. בנוסף, טיפול בגלי הלם לאנשים הסובלים מכאבים בכתף, במרפק, בכף היד נמצא כפתרון היעיל ביותר. טיפול זה יעיל ביותר לתסמונת תפס הכתף, לתסמונת הכתף קפואה ולמפרק הכתף. המשותף לכולן הוא הביטוי של דלקת כרונית בגידים של השרירים המחוברים. בתסמונת כתף קפואה הנגרמת מהפרעה של אספקת הדם לכתף ואז הקופסית גידים העוטפת את מפרק הכתף הופכת לדלקתית ומקשה על תנועת הכתף– כמובן שמצב זה מלווה בכאבים. במפרק הכתף- משום המבנה המורכב שלו והתנועות הנרחבות שלו יוצר דלקות שונות הסתיידויות וכאבים עזים.

דורבן בכף הרגל – חשוב לדעת כי מטופלים רבים אשר טופלו בסדרת טיפולים קצרה של גלי הלם הראו כי הדלקת התמוססה וכי הכאבים חלפו כלא היו, וכי תהליך הריפוי הטבעי של הגוף נעשה במהרה. חשוב לציין כי הטיפול בגלי הלם ידידותי לגוף, מאושר על ידי משרד הבריאות ומאושר ע”י ה FDA האמריקאי. כמו כן הוא מוכר בקופות חולים וחברות ביטוח כיעיל ביותר בפתרון בעיות אורטופדיות שונות, בבעיות אורולוגיה וקרדיולוגיה. כמו כן ישנם מגוון רחב של מכשירים המתאימים לטיפולים שונים. נציין כי הטיפול בגלי הלם אינו פולשני וכי אינו כרוך בכאבים וללא כל תופעות לוואי עם מעל 90% הצלחה.

 

https://legs.co.il/דורבן-ברגל/

 

דילוג לתוכן