יתרונות הקלנועית לאיכות החיים כשם שלמלגזה יש יתרונות ליעל את התהליך הלוגיסטי של העבודה במפעל ובמחסן

כשם שלקלנועית יש יתרונות רבים לאיכות חיים גם למלגזות יש בתחום הלוגיסטי של שינוע. בתחום הקלנועית- אם בעבר היינו רואים את השימוש בקלנועית רק אצל אנשים בעלי מוגבלויות או אנשים מבוגרים בני הגיל השלישי או בקיבוצים, היום אנו עדים לביקוש ההולך וגדל של קלנועיות חשמליות שהפכו לטרנד הלוהט של טווח הגילים השונים ולאו דווקא בני הגיל השלישי.

מלבד היותה הפתרון הטוב ביותר למי שמתקשה בהליכה או בעל מוגבלות וצריך להגיע ממקום למקום, הקלנועית היא תחבורה ירוקה הפועלת באמצעות חשמל ולא בדלק ובכך היא נמצאת כטובה לאיכות הסביבה.

בתחום השינוע במפעלים, מחסנים ועסקים שונים. על מנת ליעל את תהליך העבודה בצורה הטובה ביותר, חברות רבות מציעות מגוון רב של מלגזות ומתקני הרמה שונים מהיצרניות הטובות והמובילות בעולם עם יכולות עבודה לזמן ממושך תוך שמירה על איכות הסביבה והמפעיל. מלגזות אלו מיועדות לשימוש במקומות סגורים כמו מחסנים, מפעלים מכולות שינוע ועוד. בנוסף ישנן גם מלגזות אדם הולך קלות, המאופיינות בכך שהן קלות מאוד להפעלה, יש להן בטיחות גבוהה ובמידות קטנות וקומפקטיות. ולכן מלגזות אלו הן הנפוצות ביותר ומשמשות למגוון עבודות השינוע וההרמה בכל התחומים והענפים במשק. מלגזות קלות אלה מספקות פתרונות למקומות צפופים, אך יש להן את היתרון שהן מאפשרות הרמה לגובה רב. כמו כן, התחזוקה של מלגזות אלו הן זולות באופן משמעותי לעומת המלגזות נהג יושב. בנוסף לכך, ישנן את סוג המלגזות החשמליות ומלגזות היגש המאופיינות על ידי שילוב של יתרונות בין מלגזות מפעיל הולך לבין המלגזות הישיבה. כמו כן המלגזות מתאימות לכל סוגי החללים ועסקים (הן פתוחים והן סגורים) ומרחב התמרון הדרוש להן קטן. בנוסף למלגזות אלה יש גם מגוון גדלים של עגלות הובלה למשטחים המיועדות להרמה ושינוע משטחים בכל גודל ובכל משקל בקלות וללא מאמץ מצד המפעיל, כאשר נדרשים מרחקי נסיעה ארוכים ואזורי נסיעה קשים.

מלגזה  – ולכן יש חברות המציעות את המענה של רכישת מלגזות במגוון סוגים ודגמים אשר מוסמכים לתת את פתרונות ציוד השינוע בצורה הטובה והבטוחה ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן