גל פריצות קיצוני בשכונת נווה צדק: חברת צוות 3 נרתמה להחזרת הבטחון לשכונה

הפורצים בנווה צדק בכוננות ספיגה: בעקבות העלייה במקרי הפשיעה בשכונה הוותיקה בתל אביב-יפו החליטה חברת צוות 3 מערכות מיגון להיכנס לשכונה ולסייר בה לאורך שעות היממה. “הסיורים הרכובים והנראות בשטח עשויים להפחית את מספר האירועים בעשרות אחוזים”, אמר אבנר בן אריה, מנכ”ל החברה
שכונת נווה צדק בתל אביב- יפו היא אחת השכונות הפסטורליות והציוריות בעיר העברית הראשונה. עם זאת, כמו בערים ובשכונות רבות הארץ, הפשיעה לא פסחה גם על תושבי השכונה הזו. מזה זמן רב טוענים התושבים על עליה במקרי הפשיעה, על ירידה בביטחון האישי ועוסקים בשאלה לאיזה בית או רכב יפרוץ הפורץ הבא.
בשל המצב העגום התכנסו לאחרונה עשרות מתושבי השכונה לישיבה שעסקה בנושא אבטחת השכונה והביטחון האישי. תחילה, הביעו התושבים את מצוקתם וכמיהתם לפתרון מידי על מנת למגר את הפשיעה ולהחזיר את הביטחון האישי שלהם ושל ילדיהם. לטענתם, למרות שהיחס עם גורמי המשטרה הוא הדוק וטוב, הרי שמצוקת כוח האדם מתבטאת בכך שהשוטרים לא יכולים להגיע לכל אירוע ובכל רגע.
בישיבה השתתפו נציגי העירייה, שהסבירו לתושבים כי על מנת לטפל במקרים השונים יש לדווח מיידית למוקד העירוני 106, כך יהיה פיקוח ומעקב אחר האירועים. נציגי המשטרה הדגישו מבחינתם את המסר לשמירה בהקפדה יתירה על הרכוש האישי.
קרדיט צילום – צוות 3
בסופו של דבר הוחלט כי התושבים יקפידו על פניות למוקד העירוני למשטרת ישראל וינסו לשפר את המצב יחד עם הגורמים העירוניים הרלוונטיים.
כחלק מהמשימה להחזרת הביטחון האישי בשכונת נווה צדק החליטו בחברת האבטחה צוות 3 מערכות מיגון להירתם לעניין ולהיכנס לשכונה על מנת להציב בה ניידת סיור לאורך שעות היממה. המטרה היא להפגין נוכחות בשטח כאשר במקרי הצורך ובהתאם לדרישה, ישקלו גם להציב מצלמות אבטחה במרחב הציבורי.

סמנכ”ל חברת צוות 3 מערכות מיגון איתי אלטרץ” :הסיורים הרכובים והנראות בשטח, לרבות העזרים הטכנולוגיים שלנו, עשויים להפחית את מספר האירועים בעשרות אחוזים. הטכנולוגיה כיום מאפשרת לנו לא רק לתעד את מקרה הפשיעה, אלא גם לקבל התרעה על אירוע אמת ובמקרים מסוימים גם לזהות אם מדובר בגורם בעל עבר פלילי”.

דילוג לתוכן