האם כדאי להיעזר בחוקר פרטי בתהליך גירושין?

בכל מערכת יחסים שמשתבשת יש צור לנהוג בזהירות לפני שקובעים קביעות שקשה יהיה אחר כך לחזור מהן, אם לא התבססו על הוכחות. מכיוון שיש בכל הליך גירושין אין ספור רגישויות ונקודות נפיצות, חובה להיות בטוחים לפני שמאשימים מישהו בבגידה או בהסתרת נכסים ורכוש, ולכן בעזרת חוקר פרטי מחיר הליכי הגירושין יהיה שווה את המאמץ. הראיות ישמשו אתכם בכל גירוש או הסכם גירושין או בכל משפט אם תגיעו למצב כזה, אבל רק אם תיעזרו בחקירה של משרד חקירות בעל רישיון חוקי לעסוק בחקירות פרטיות. את זה תוכלו לבדוק כאשר אתם פונים לעזרה ולייעוץ ואם אין לכם המלצה טובה מאחרים על וקר פרטי כלשהו עורך הדין שלכם בוודאי יוכל לעזור בהמלצה.

למה כדאי להיעזר בחוקר פרטי?

ראיות שמושגות על ידי חוקר פרטי הן מבוססות יותר וחד משמעיות. במקום לבוא עם האשמות לא מוכחות אפשר להציג בבית המשפט תמונות, סרטונים, הקלטות ומסמכים שהושגו על ידי מי שיש לו רישיון והוא מומחה להשגתם. יש סיבה נוספת שהיא חיונית לכל מי שחושד בהעלמת רכוש בתהליך הגירושין – חקירה כלכלית יכולה לגלות בקלות מה העלימו מכם ואיך אפשר לאתר כספים ונכסים שנצברו במהלך החיים המשותפים ואמורים להיות חלק בלתי נפרד מחלוקת הרכוש ביניכם במהלך הגירושין.

חקירה במאגרי מידע

מלבד מעקבים וחקירות של אנשים שרק משרד חקירות יודע איך להגיע אליהם ולקבל מהם מידע, אתם צריכים מישהו שיש לו ידע איך להשיג מידע חוקי ממאגרי מידע שונים. אתם עשויים לגלות דברים נוספים מלבד חשש לבגידות ולהעלמת נכסים, ולהגן על הזכויות והאינטרסים שלכם בצורה כזאת. עם זאת, מומלץ לעשות זאת לא רק כחלק מתהליך גירושין שכבר הוסכם עליו משום שגם במהלך נישואין אפשר להיעזר בכך כדי לפתוח הסכם ממון ולערוך אותו מחדש. זה במידה שהחלטתם באמת להמשיך בחיי הנישואין. אם החלטתם להתגרש, הרכוש הזה יהיה חלק ממה שמגיע לכם בכל מקרה והוא חייב להיות מתועד בורה מדויקת ומפורטת ככל האפשר, כולל הוכחות כמו מסמכים ותמונות במידת האפשר.

דילוג לתוכן