האם להיעזר בחברת הסעות לאירוע?

ארגון אירוע הוא לא דבר פשוט ואין ספק שיש לא מעט דברים לדאוג להם. אחד הדברים החשובים ביותר הוא בחירת המקום. לעתים המקום יהיה הבסיס לאירוע מוצלח ועבור רבים יש אירועים שהמקומות שלהם כבר נבחרו מראש. לדוגמה: משפחה הרוצה לעשות אירוע בר מצווה בכותל, אירוע בת מצווה במתחם אירוח מיוחד עם אטרקציות או בטבע, חתונה באולם אירועים מיוחד במרכז ועוד. בחירת המקום לעתים עשויה להוות בעיה לא קטנה עבור האורחים שלכם ולכן כדאי יהיה לדאוג לשירותי הסעות לאותם אורחים על מנת שיוכלו להגיע אל האירוע שלכם ולחזור בבטחה.

מדוע כדאי לדאוג לשירותי הסעות לאירוע שלכם?

ניידות – יש אנשים שפשוט אינם ניידים, לדוגמה: אנשים שאין לכם רכב או שהרכב שלהם אינו מאפשר נסיעה ארוכה. לכן עם כמה שהם אוהבים אתכם הם לא יוכלו להגיע. לעתים השעות של האירוע אינן מסתדרות עם תחבורה ציבורית או שזו איננה מגיעה למקום. הזמנת חברת הסעות יכולה לסגור לכם את הפינה הזו.
בטיחות – באירוע בדרך כלל נוהגים לשתות. גם אם לא, הרי שנהיגה ארוכה הלוך וחזור עשויה להיות מסוכנת בשל עייפות, במיוחד עבור אורחים שגם הספיקו לעבוד באותו היום ולאחר מכן עוד להגיע לכבד אתכם באירוע שלכם.
עלויות – האורחים שלכם ככל הנראה אנשים הקרובים אליכם ואוהבים אתכם, אולם לוקחים בחשבון שמלבד הזמן שהם מקדישים הרי שיש הוצאות נוספות כמו השיק או המתנה שהם מביאים עמם. אם יצטרכו בנוסף לכך להוציא גם 150-200 שח דלק הרי שעבור זוג ממוצע מדובר בתוספת הוצאה לא נעימה במיוחד ולא מתוכננת.

דגשים בבחירת חברת הסעות:

אם כן לאחר שהבנו את החשיבות להזמנת שירותי הסעות לאירוע חשוב יהיה לבחור את חברת ההסעות בקפידה. לדוגמה: במידה ויש לכם עד 20 אורחים לאסוף תוכלו להסתפק בשירותי הסעות מיניבוס בלבד ולא תצטרכו לשלם על מידיבוס שיכולים להיכנס בו עד 39 אנשים או אוטובוס לכמות גדולה יותר של אנשים. חשוב לבחור בחברת הסעות המחזיקה בכלי רכב חדישים, בטיחותיים, ממוזגים ונהגים אחראיים, מקצועיים וערניים כמובן.

דילוג לתוכן