להתקדם בקריירה על ידי פיתוח אפליקציה

האם אתם מרוצים ממקום העבודה ומהקריירה שלכם? אם גם אתם קמים בבוקר ויוצאים מהבית ללא חשק כדי להגיע בזמן לעבודה – כנראה שהגיע הזמן לעשות שינוי בחיים ובקריירה ולהתקדם לעבודה מעניינת ומשתלמת המבטיחה לכם תנאים מצוינים, יחס טוב וחם מהמעסיק ואפשרות להתקדם ולהתפתח מבחינה מקצועית.

ישראלים רבים אינם שבעי רצון מהקריירה שלהם, ורבים לא זוכים לשכר הולם וליחס הוגן מהמעסיקים. לכן, במקום להמשיך ולהתלונן להורים, לבני הזוג ולחברים, הגיע הזמן לשינוי בקריירה, וכמו רבים אחרים כדאי גם לכם להתמקד בענף ההייטק בגלל התנאים המעולים והמפנקים. אגב, תקופת הקורונה הוכיחה מעבר לכל צל של ספק כי עבודה בהייטק משתלמת יותר, במיוחד במצבי משבר, ועובדי ההייטק כמעט ולא הושפעו מנזקי התקופה האחרונה מאחר והם עברו לעבודה מהבית והמשיכו לקבל שכר מעולה ולא מעט מתנות מפנקות שנשלחו לבתיהם מהמעסיקים.

כדי להתקדם בקריירה וליהנות מכל התנאים המעולים בהייטק, כדאי לעשות הסבה מקצועית או לבחור במסלול לימודים הכולל פיתוח אפליקציות. יש ביקוש רב לאנשי פיתוח, ולאחר הלימודים אפשר לחשוב גם על יזמות ולפתח אפליקציה מקורית העונה על צורך מסוים, וגם אם לא עושים אקזיט האפליקציה שפיתחתם כפרויקט גמר בלימודים יכולה לסייע לכם להתקבל למשרות הנחשקות ביותר אצל חברות ההייטק המובילות.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לימודים בתחום התוכנה, ובמיוחד פיתוח אפליקציות?

העתיד נמצא בהייטק, אין אדם שלא יודע זאת. כדי לעבוד בחברות הייטק מובילות עליכם לרכוש ידע עיוני ומעשי בתחום התוכנה, ובדגש על פיתוח אפליקציות. לכן, חשוב לדעת עוד לפני שנרשמים ללימודים כי בחירת מוסד הלימודים היא  קריטית לקריירה שלכם, ומעסיקים רבים מתייחסים לא רק לתעודה ולדיפלומה אלא גם למוסד האקדמי בו למדתם.

פיתוח אפליקציות

לכן, כדי לפתח קריירה בהייטק ועל מנת לרכוש את הידע והכלים העדכניים ביותר לפיתוח אפליקציות – עליכם לבחור בקפידה היכן ללמוד, ומומלץ להירשם לקורס או ללימודי הנדסאי תוכנה רק במוסד לימודים מוכר ומקצועי. חשוב לבדוק מהו הרקע המקצועי והניסיון של המרצים, מה כוללת תוכנית הלימודים, מהו משך הלימודים, אילו הסמכות מקבלים הבוגרים ואילו כלים רוכשים במהלך הלימודים.

ללמוד במוסד לימודים מוכר שפותח דלתות עבורכם

כולם רוצים לעבוד בהייטק, יש משרות שונות, אך הדובדבן שבקצפת הוא תחום הפיתוח בו ניתן לקבל שכר גבוה ותנאים מפנקים במיוחד. כדאי ללמוד רק במוסד לימודים המכין אתכם לשוק העבודה, לכן עוד לפני ההרשמה כדאי לבדוק אילו כלים מקבלים, מהו הניסיון של המרצים, האם תכני הלימוד מותאמים לדרישות המעסיקים, ויש להתייחס גם לגורמים נוספים כמו מיקום המכללה או בית הספר הנדסאים, שכר לימוד, מעבדות, הכוונה תעסוקתית לבוגרי הלימודים ועוד.

הנדסאי תוכנה – מסלול הלימודים המעניק כלים מתקדמים לפיתוח אפליקציות

יש מגוון קורסים ומסלולי לימוד המקנים ידע וכלים לפיתוח אפליקציות. אם אתם מעוניינים לפתח קריירה בהייטק ולהשתלב בקלות במשרות נחשקות – כדאי לכם ללמוד הנדסאי תוכנה במסלול יום או ערב. מסלול הלימודים להכשרת הנדסאי תוכנה מתמקד בפיתוח אפליקציות ובטכנולוגיות WEB, כולל פיתוח אפליקציות למובייל. במסגרת הלימודים רוכשים ידע מעמיק בשפות תוכנות פופולריות, בפלטפורמות פיתוח מתקדמות ובבניית אתרים.

כדי לקבל את הדיפלומה יש להגיש פרויקט גמר, ניתן לפתח אפליקציה שיכולה לשרת אתכם ככרטיס כניסה ישיר להייטק או כבסיס ליזמות.

דילוג לתוכן