הגיע הזמן לשדרג את חדר השינה

הגיע הזמן לשדרג את חדר השינה

לא בחינם החדר האהוב בבית על הרבה אנשים הוא חדר השינה. החדר מסמל את הרוגע והשלווה בבית, את השינה הערבה ואת הקשר עם בן או בת הזוג. לא צריך מחקר כדי לדעת שהפעילות בחדר השינה היא המשפיעה ביותר על כל מהלך היום שלנו, שינה טובה כמו שצריך היא המפתח ליום מוצלח, ולעומת זאת לילה שלא ישנו בו כמו שצריך גם היום לא מוצלח. כדי שחדר השינה יהיה מזמין ומפנק או כמו שאוהבים להגיד “כמו בבית מלון” צריך להשקיע בו, להשקיע במראה שלו ובמראה הרהיטים שבו.

כיצד לשדרג את חדר השינה שלנו?

שדרוג של חדר השינה צריך להתחיל בדברים הקטנים שבו, לדוגמא צביעה של החדר בגוונים האהובים עליכם יכולה לשנות את האווירה בחדר מקצה לקצה, מומלץ לא לבחור צבעים עזים מדי אלא בהירים ועדינים המשרים רוגע ושלווה. אם לא רוצים לצבוע את כל החדר יש אפשרות לצבוע קיר אחד, בדרך כלל הקיר שמאחורי המיטה, זה עדיין יוסיף המון למראה של החדר. דבר נוסף שאפשר לשדרג בלי הרבה מאמץ הוא עניין התאורה בחדר, כאשר התאורה בחדר מעומעמת ורכה היא משרה אווירת רוגע ועוזרת להיכנס ל’מוד’ של שינה.

שדרוג הרהיטים בחדר השינה

כל הדברים שנכתבו לעיל אכן ישדרגו את החדר, אך השדרוג הגדול ביותר הוא כמובן רכישת רהיטים מסוגננים ומעוצבים, רכישה של מיטה זוגית מתאימה ומעוצבת לחדר משדרגת את החדר יותר מכל דבר אחר. לאחר שהוחלט על סוג המיטה אותה ברצונכם לרכוש, כגון מיטה זוגית עם ארגז מצעים או בלי, בגודל ענק או קטן, תגיעו לנקודה של התאמת המיטה לעיצוב החדר. כיום יש בשוק מגוון גדול של מיטות בעיצובים שונים ובגדלים שונים אשר מאפשרים לכל אחד להתאים את המיטה לעיצוב החדר בלי להתפשר על גודל המיטה או איכותה. כיום יש שידות לילה ופריטים נוספים שישפרו את עיצוב החדר, לכאלה שחסר מקום ורוצים למקסם את החלל.

מיקומה של מיטה זוגית בחדר

המיקום של המיטה בחדר צריך להתאים לעיצוב החדר שלכם, אך באופן כללי מומלץ שלא למקם את המיטה הזוגית ממול הכניסה לחדר משום שזה עלול להפריע בעת הכניסה והיציאה מהחדר, תלוי בגודלו של החדר, מאידך, כן רצוי שיוכלו לראות מהמיטה את הכניסה לחדר מה שיכול במקרים מסוימים לתת לשוכבים במיטה תחושת ביטחון שהם ערים למתרחש.

למוצרים רבים של עיצוב הבית מוזמנים לבקר באתר – Design2go

דילוג לתוכן