היבדק, המתן 15 דקות וסע למלון

לראשונה בתל אביב: נפתחה הבוקר בעיר תחנה לבדיקות מהירות בתשלום עם תשובה תוך 15 דקות לטובת התיירות, הפועלת גם במתכונת דרייב אין. הבדיקות מתאימות לילדים, בני נוער, תיירים, עובדי מלונאות ומבוגרים שטרם התחסנו ומתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות ומתווה התו הירוק למלונות, תיירות ונופש.

תוצאת הבדיקה גם מיועדת לנופשים מגוש דן אשר רוצים להיבדק קרוב לבית לפני הנסיעה לחופשה בבתי המלון בכל יתר אזורי הארץ. המהלך המתבצע ביוזמת סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, הספקית הרשמית של משרד הבריאות, העומדת מאחורי הטכנולוגיה באיים הירוקים באילת ובים המלח.

תחנת הבדיקות המהירות מאוישת על ידי פרמדיקים של חברת מדיצ’ק וממוקמת ברחוב איינשטיין 40 בתל אביב, כשניתן לבצע את הבדיקה המהירה גם ברכב מחניון הגג של המבנה (דרייב אין) בעלות של 90 שקלים בלבד ותוצאות הבדיקה יינתנו תוך רבע שעה.

לפי הודעת החברה, לקראת חג השבועות והחופש הגדול יוקמו תחנות נוספות ברחבי העיר תל אביב-יפו ועל קו החוף בצמידות לבתי מלון וזאת על פי הצורך ההולך וגובר. בתחנה ניתן לבצע בדיקת סופיה מהירה ומדויקת, לקבל תוצאה מיידית באמצעות סמס ולהציגה בכניסה לכל בתי המלון באיזור תל אביב-יפו הפועלים בתו ירוק.

צילום: סופיה ישראל בדיקות מיידיות

סופיה היא בדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם שאושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית שפותחה על ידי תאגיד קווידל האמריקאי, מבוססת אנטיגן, המזהה את נגיף הקורונה עם דיוק של 96.7% רגישות, 100% ספציפיות וכן בעלת יכולת לזהות את כל יתר והמוטציות. סופיה עברה תיקוף על אלפי נבדקים, צברה ניסיון של מאות אלפי בדיקות והפכה לספק הרשמי של משרד הבריאות עוד בעיצומה של המגיפה. עד היום כבר הותקנו מאות מכשירים שמשרד הבריאות רכש, בחדרי מיון, בתי אבות, בפיקוד העורף, במשטרה, בקופות החולים בוועדת הבחירות המרכזית ובכניסה לאיים הירוקים. גם מקומות עבודה רבים כמו חברות הייטק ומפעלים רכשו ביוזמתם במימון מקום העבודה את הטכנולוגיה במטרה לחזור לשגרה עם בדיקות סופיה מתקדמות.

דילוג לתוכן