הלחמת ריסים – הפתרון האולטימטיבי המושלם להעצים את מראה העיניים והיופי

אם החלטת על הלחמת ריסים על מנת להדגיש את העיניים  ולקבל תוצאה מדהימה ויפה עליך לדעת כיצד נעשה הטיפול ואיך תוכלי לקבל את המיטב של התוצאה הרצויה של ריסים במראה טבעי וגם שיחזיקו זמן רב יותר. כמו כן, היום ניתן להוסיף לריסים כל אורך וכל נפח לפי העדפה של הלקוחה. במראה עדין וטבעי וכן ניתן גם לעצב במראה בולט ודרמטי.

כל אחת על פי רצונה והעדפתה. אם את מאלו האוהבות את הריסים שלהן שיראו במראה טבעי, ניתן להשיג את זה באמצעות ריסים שיהיו קצרים יחסית ובעובי מרשים. לאלו האוהבות את הריסים שלהן במראה דרמטי, ניתן להגיע לזה באמצעות ריסים ארוכים ושופעים. לנועזות יותר, האוהבות את מראה הריסים שלהן בולט עם אופי ייחודי, ניתן להגיע לזה באמצעות ריסים רבים שיהיו מלאים ומודגשים ביותר.

נכון להיום קיימות כמה שיטות פופולריות להלחמת ריסים. השיטה הפופולרית ביותר ולא מזיקה הדורשת מיומנות של דייקנות וזהירות בשל האזור הרגיש נעשה אצל מעצבת הריסים שלך. חשוב לדעת כי ביצוע הלחמת ריסים היא שיטה מבוקשת ושגרתית בתחום היופי והטיפוח אצל הקוסמטיקאית, במיוחד לאלו שיש ריסים קצרים או דלילים. חשוב לציין, כי טיפול של הלחמה של ריסים צריך להיעשות רק אצל קוסמטיקאית שעברה הכשרה
ב קורס הלחמת ריסים. כמו כן, הטיפול עצמו לא מסוכן ולא מכאיב, לעתים ישנה תחושה של אי נעימות מהתחושה של צריבה קלה מעת לעת תוך כדי פעולת ההלחמה. הטיפול נערך בדרך כלל כ- שעה וחצי עד שעתיים כאשר נדרש מהמטופלת לשכב ללא תזוזה ובעיניים עצומות. כל זאת נעשה כאשר מדביקים את הריסים התחתונים לחלק התחתון של העין כדי שלא יפריעו להלחמה. לאחר מכן מנקים היטב את הריסים העליונים, כאשר בעזרת מסרק מיוחד מפרידים את הריסים אחד אחד זה מזה. את ההלחמה מבצעים מהצד החיצוני אל הצד הפנימי, כאשר אחרי כל ריס מלאכותי אחד שמודבק לריס אמיתי מייבשים את ההדבקה וזאת בכדי למנוע מריסים סמוכים להיצמד. התוצאה מדהימה, מראה טבעי שלא ניתן לראות או לנחש כי מדובר בהלחמה של ריסים.

מאמר בחסות אתר חדשות bignews

 

דילוג לתוכן