מתנות מושקעות ליום הנישואין

יום הנישואין מתקרב ואתם שוברים את הראש מה לקנות מתנה. אכן, זהו יום חשוב וראוי לציין אותו בדרך מכובדת ויצירתית. בשל כך, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות למתנות מושקעות עבור יום הנישואין. חשוב לציין שמתנה מושקעת לא חייבת להיות יקרה מאד, היא יכולה להיות סמלית אך כזו שיש לה משמעות.

10 רעיונות למתנות עבור יום הנישואין.

תכשיט- תכשיטים תמיד יתקבלו בברכה. טבעת או שרשרת עבור האשה,  צמידים זוגיים, שעון לגבר, שרשרת לב ועוד. תוסיפו לזה טאצ אישי של הקדשה או חריטה וקיבלתם מזכרת ייחודית שתישאר לכל החיים ותזכיר לכם כמה אתם אהובים.

בושם- תוכלו לפנק את בן או בת הזוג בבושם מיוחד, נניח הבושם ששמתם לדייט הראשון. או בושם בריח אהוב. ישנם מקומות שניתן לרקוח בהם בשמים לפי טעם אישי כך תוכלו להעניק מתנה ייחודית ומקורית.

בקבוק יין- לשתות יין בזוג זה הכי כיף, תוכלו לפנק את בן או בת הזוג בבקבוק יין עם זוג כוסות עליהם חרוטים שמכם. או להדפיס על תווית הבקבוק תמונה זוגית והקדשה.

מארז מתוק- מארז שוקולד ייחודי, המשלב פרלינים בעבודת יד ובטעמים שונים הוא מתנה שכל  אחד ירצה לקבל. המארזים מגיעים בגדלים שונים ארוזים כמתנה יוקרתית מרשימה וניתנים להתאמה.

יום ספא זוגי- אם כבר לחגוג אז בזוג. ניתן להפתיע את בן או בת הזוג בחבילת ספא שתטעין אתכם באנרגיה ותשאיר לכם זיכרון נעים .

קורס זוגי- ישנם קורסים קצרים שניתן לעשות בזוג כמו קורס בישול, קונדיטוריה,  סטיילינג ועוד.

מסעדה- לצאת למסעדה זה תמיד כיף, אבל לכבוד יום הנישואין כדאי שתבחרו במסעדה עם ציון דרך בחייכם. זו שנפגשתם בה לראשונה  או זו שהצעתם בה נישואין. המקום יקח אתכם אחורה בזמן ויזכיר לכם תקופה קסומה.

טיול בטבע- קחו לעצמכם יום חופש, תארזו תיק פיקניק עם מלא פינוקים וצאו לטייל בטבע ביחד. תוכלו לשלב טיול אופניים זוגי או ג’יפים אם אתם חובבי אקסטרים. להטיס רחפנים ולתעד רגעים קסומים.

אלבום תמונות נוסטלגי- לכולנו יש מאות תמונות בנייד, זוגיות ומשפחתיות. תוכלו לנצל את ההזדמנות ולהדפיס אלבום המתעד את כל התמונות הזוגיות שלכם מתקופות שונות בחיים. נישואין, לידה, טיול בחול, מסיבות שונות ועוד. מדובר במתנה קסומה שתגרום לכם להתרגש כל פעם מחדש.

משלוח פרחים- הפרחים אהובים על כולם הם מקשטים את הבית ומוסיפים צבע רעננות וריח נעים. עבור יום הנישואין ניתן לבחור זר פרחים שמביע  אהבה. כדוגמת, זר ורדים, שושנים אדומות או סחלבים. ניתן להוסיף לזר אגרטל מרשים, בקבוק יין או שוקולד איכותי.

אז אם אתם מעוניינים במשלוח פרחים טריים מעוצבים, כאלו שיביעו את אהבתכם ביום הנישואין. חנות פרחים במרכז תתן לכם שירות מעולה של משלוחי פרחים עד הבית, תוכלו לשלוח את הזר בצירוף מארז מתוק או לצרף למתנה שבחרתם.

 

דילוג לתוכן