המלצות לאתרים וטיולים בגליל

אזור הגליל שבצפון הארץ הוא אזור קסום שמחולק לגליל העליון, הגליל המערבי והגליל התחתון. בכל אזור ישנם אתרים ומקומות מקסימים לביקור – יקבים, כרמים, מעיינות, מסלולי הליכה בטבע, חיות בר, שווקים, אתרי עתיקות ועוד. תוכלו לבלות ולנפוש בגליל בסופ”ש או באמצע השבוע, ולהנות מכמה ימים של ירוק בעיניים, שלווה בנשמה, ובריאות בגוף. אזור הגליל מציע שפע של מקומות לינה ואירוח מכל הסוגים – מלון בוטיק, צימר והשכרת חדרים. מלונות בצפון הממוקמים בגליל פונים למגוון של קהלים ולכל תקציב.

הגליל הוא אזור בארץ בו נמצאים כמה יישובים וערים מרכזיות כמו למשל טבריה, נצרת וצפת. הגליל התחתון ממוקם ממערב לכינרת כאשר נצרת, הר תבור, עפולה ויישובים נוספים כלולים בשטחו. הגליל העליון הוא מצפון לגליל התחתון כאשר כרמיאל, צפת, קריית שמונה, ראש פינה וחצור הגלילית ממוקמים בשטחו.

לינה ואטרקציות בגליל

יש כמה וכמה אפשרויות לינה בגליל כאשר האפשרות של מלון בוטיק היא מומלצת מאוד לזוגות. צימרים, בתי הארחה והשכרת חדרים לפי ימים הן אפשרויות שמומלצות יותר למשפחות. בצפת למשל יש כמה בתי מלון מאוד נחמדים בהם ניתן ללון ולשלב טיול עירוני בעיר. צפת מאוד מושפעת מאומנות הקבלה ומהיהדות ולכן אתרים רבים בעיר, גלריות, בתי כנסת וחנויות מושפעים מכך. בית הכנסת של יוסף קארו למשל, גלריית אומנות וחזונות, מחלבת קדוש, גלריית עץ הזית ומקומות נוספים לביקור בעיר מביאים לידי ביטוי את היהדות והמסורת. בנצרת שגם בה תמצאו מגוון של מקומות לינה תוכלו להנות מביקור בכנסיית הבשורה, מהגן הלאומי תל-מגידו, מכנסיית גבריאל הקדוש, מהמערות הקדושות ועוד.

ואם נסיעה לנופש בצפון פחות מתאפשרת לכם תוכלו להנות מביקור במקומות קדושים ומאתרי יהדות ומסורת גם באזורים אחרים בארץ – ובעיקר בירושלים. מלונות בירושלים  מציעים מגוון של חבילות לינה ונופש, כאשר יש חבילות נופש משולבות עם תכנים ופעילויות עם לו”ז יומי לקבוצות או לזוגות עם מדריך פרטי. מלון בוטיק ירושלים הוא קטגוריית מלונות מאוד מומלצת לחוויה שונה וייחודית. גם בגליל וגם בירושלים מובטחת לכם חוויה נהדרת של נופש.

 

דילוג לתוכן