הביוב שוב עלה על גדותיו? הפתרון הוא פשוט משחשבתם

יש לכם סתימה בביוב? נמאס לכם להזמין אינסטלטור שלא מצליח לפתור את הבעיה? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל הטיפים החמים על הזמנת ביובית.

 האם אתם צריכים אינסטלטור או ביובית?

רבים מהלקוחות שחווים סתימה בבית נוהגים להזמין שוב ושוב אינסטלטור שלא באמת מצליח לפתור את התקלה. מעבר לעוגמת הנפש, מדובר גם בהוצאה כספית לא קטנה בכלל. לכן, במידה ויש לכם בבית סתימה חוזרת או סתימה במספר מקומות בבית, סביר להניח שיש לכם סתימה בקו הביוב הראשי ושאתם צריכים להזמין ביובית. בדרך כלל, מדובר בסתימה מורכבת בקו הביוב של הבניין, שנגרמות כתוצאה מהשלכת מגבונים, תחבושות היגייניות או כל פסולת לא מתכלה אחרת. לכן, לא משנה כמה פעמים תזמינו את האינסטלטור אליכם הביתה, סביר להניח שהסתימה תחזור ובסופו של דבר תצטרכו להזמין ביובית בתל אביב.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים ביובית?

לפני שאתם מזמינים ביובית בתל אביב, יש מספר דברים שחשוב שתדעו. הדבר הראשון ואלי הכי חשוב בעיר תל אביב זה חניה לביובית. הביובית היא למעשה משאית גדולה ואם לא תהיה לה גישה נוחה לקו הביוב, בעל המקצוע פשוט לא יוכל לבצע את העבודה. לכן, ודאו שיש לכם חניה לביובית או לפחות גישה כזו שתאפשר לבעל המקצוע לפרוס בנוחות הצנרת ולהחדיר אותה לקו הביוב על מנת לפתוח את הסתימה.

בנוסף, חשוב שתדעו שברוב המקרים בעל המקצוע לא יוכל לתמחר לכם את העבודה מראש, מכיוון שהוא לא יכול לדעת מרחוק מה מורכבות הסתימה וכמה קווי ביוב הוא יצטרך לפתוח. ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר וככל שבעל המקצוע יצטרך לשהות אצלכם יותר זמן, כך הוא יגבה יותר על העבודה. זה לא אומר שהמחיר הסופי צריך להיות רחוק שנות אור מההערכה שקיבלתם בטלפון, אך שימו לב שהפערים לא גדולים מידי.

צילום: מאגר

לפני שאתם מזמינים ביובית בתל אביב, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את כל חוות הדעת והביקורות על החברה או בעל המקצוע שאתם מתכוונים להזמין. אחרי הכל, מה שחשוב לכם זה שהוא יפתח את הסתימה בביוב במקצועיות, שהסתימה לא תחזור ושכמובן הוא יגבה מחיר הוגן על העבודה. בכל אופן, במידה מהביקורות שאתם קוראים יש לכם ספק לגבי האמינות והמקצועיות של בעל המקצוע, פשוט המשיכו בחיפושים אחר בעל מקצוע אחר.

האם יש אחריות על פתיחת סתימה עם ביובית?

באופן כללי אנחנו יכולים לומר שבעלי המקצוע לא נוהגים לתת אחריות על פתיחת סתימות בבית או בביוב, שכן הם לא יכולים לקחת אחריות על ההתנהלות שלכם או של השכנים שלכם. במידה והתנהלות הבניין לא תקינה והדיירים ימשיכו להשליך מגבונים לחים לאסלות, הסתימה תחזור וביום מן הימים אתם תצטרכו להזמין שוב ביובית בתל אביב לפתיחה מחודשת של הסתימה.

דילוג לתוכן