העבודה שוחקת? קרן מעגלים תציע קורס הסבה לתושבי תל אביב במימון המדינה

קורסי הסבה במימון המדינה ייפתחו החודש בתל אביב ויוצעו לתושבי האזור באמצעות “קרן מעגלים”. הקורסים מוצעים במגוון תחומי עיסוק לעובדים העומדים בקריטריונים, במטרה לשדרג את מעמדם בעבודה או לעשות הסבה מקצועית לקראת גיל הפרישה

מדינת ישראל, באמצעות “קרן מעגלים”, פותחת מגוון קורסים חדשים בתל אביב, המאפשרים לעובדים המוגדרים “עובדים שחוקים” ללמוד מקצוע במטרה לשדרג את תפקידם או לעבור למקצוע חדש. זאת כדי לאפשר לעובדים אופק תעסוקתי עד לגיל הפרישה ומעבר. הקורסים מוצעים ללא עלות לעובדים העומדים בקריטריונים.

יפה ויגודסקי, מעגלים. צילום: ריאן פרויס

הקורסים מוצעים במגוון תחומי עיסוק ביניהם: פייסטרי שף מקצועי, ממונה על בטיחות בעבודה, ניהול עיצוב והפקת אירועים, ממונה איכות הסביבה, מורה דרך, מורה נהיגה, ייבוא ייצוא וסחר בינלאומי, ניהול לוגיסטיקה ומחסן ממוחשב ועוד. מרבית הקורסים מתקיימים לאחר שעות העבודה.

“שחיקה בעבודה היא אחת המגיפות הנפוצות ביותר של המאה ה 21, שכן בעידן המודרני העלייה בתוחלת החיים ואורח החיים האינטנסיבי מעצימים את השחיקה. תופעת השחיקה עולה ככל שהגיל עולה, בעיקר בשל העובדה שבגיל מבוגר קיימת תחושת מיאוס ממקום העבודה הספציפי או מהמקצוע בו העובד עוסק כבר שנים רבות”, מסבירה יפה ויגודסקי, יו”ר קרן מעגלים, “אחד הגורמים המובילים לשחיקה בגילאי 50+ טמון גם בעובדה שבגיל מאוחר קיימת סוג של חרדה מאופק מקצועי אפשרי. מחקרים מצאו שהכשרות מקצועיות לתפקיד חדש או לקריירה שניה הן דרך בטוחה להילחם בשחיקה. אנו מברכים על כל קורס חדש שנפתח וממליצים לתושבי הדרום והסביבה לבדוק את זכאותם, להירשם ולנצל את זכותם”.

דילוג לתוכן