תל – אביב יפו שוברת שיאים – סניף רביעי של תנועת הנוער ‘כנפיים של קרמבו’ נפתח בעיר

בחופש הגדול האחרון, בצעדים קטנטנים ובמאמץ רב, החל תהליך פתיחת הסניף ה- 70 של תנועת הנוער ‘כנפיים של קרמבו’ – תנועת הנוער המשלבת ילדים ובני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים בפעילות חברתית משותפת ונגישה, סניף תל אביב מרכז.

בפתיחתו, קטף הסניף הישג תנועתי מרשים, כשהפך את העיר תל-אביב יפו לעיר בה פועלים מספר הסניפים הגדול ביותר של ‘כנפיים של קרמבו’ בארץ: “תל אביב צפון”, “תל אביב דרום”, “יפו”, וקומונה משולבת (לשנת שירות של בני נוער עם ובלי צרכים מיוחדים יחד) כשקיבלו את הסניף החדש בשמחה למשפחה החמה והעוטפת של התנועה.

השבוע החלה פעולת החונכויות (פעילות משותפת לחניכים וחונכיהם) הראשונה בסניף.

פתיחת שנה בסניף תל אביב מרכז של כנפיים של קרמבו. צילום: תמר גולן

תמר גולן, 16.5, רכזת התקשורת בסניף מספרת: “בכל חמש שנותיי בתנועה, לא עברתי פעולה כל כך קסומה ומוצלחת. הפעולה הזאת הייתה בשבילי דוגמה חיה למשפט החזון של התנועה “יוצרים יחד מקום ומשמעות לכל אדם”. אחרי כמה חודשים של התמודדות עם קשיים בחיי האישיים, הפעולה הזאת הזכירה לי כמה התנועה חשובה ומשמעותית בחיי וכמה חיי חשובים ומשמעותיים לתנועה. עם כל האחראיות שהיתה עליי באותה הפעולה כמישהי בעלת כמה כובעים בסניף שלנו, לא יכולתי להוריד את החיוך מהפנים למראה כל ההתלהבות וההתרגשות שהיו לכל החניכים והחונכים החדשים בסניף. הפעולה התחילה במעגל מוראלים (שירי גיבוש תנועתיים להעלאת המורל והאנרגיה של הפעילים) שכל השכונה נהנתה ממנו והמשיך להפנינג פתיחת שנה מלא בתחנות משחק ויצירה שכולם נהנו מהן ובעיקר אני, כמתבוננת ומתעדת מהצד, מאושרת ומסופקת שהסניף שעבדנו עליו כל כך הרבה קורם עור וגידים.”

בסוף הפעולה, לאחר מעגל מוראלים נוסף, עלו החניכים על ההסעות הנגישות שלקחו אותם לביתם עם ציפייה והתרגשות רבה לקראת הפעולה הבאה.

סניף תל – אביב מרכז פועל בתיכון עירוני א’ , בימי שלישי ורביעי בין השעות 16:30 – 20:45 ומזמין אתכם להצטרף אל המשפחה הקרמבואית שלנו ולקחת חלק בהובלת שינוי חברתי ערכי ומעצים.

דילוג לתוכן