השבוע: המופע החדש “לניו יורק לא משנה” יעלה בהבימה

שלוש צעירות ישראליות עוזבות הכל מאחור ונוסעות לניו יורק במטרה להגשים את החלום ולכבוש את במות ברודווי. המסע שלהן מתחיל ברגע הראשון בו כף רגלן דורכת בטיימס סקוור, העיניים מסונוורות מהאורות, שלטי החוצות וההמולה מסביב. ממשיך ללימודים בבית ספר למשחק בניו יורק, שם למעשה נפגשו בפעם הראשונה. המסע שלהן מעלה הילוך כשהן יוצאות מבועת הלימודים למציאות הניו יורקית ולבסוף, החזרה הביתה היישר למציאות חדשה שהביאה עמה גם את קשיי הקורונה.

שום דבר לא עמד בפני החלום וכעת, עם כל מה שלמדו בדרך, והמסקנה שזה לא משנה היכן אתה נמצא כל עוד אתה עושה את מה שאתה אוהב ומאמין בו הן מעלות מופע המבוסס על שירי המחזות הגדולים והמוכרים “לניו יורק לא משנה” בתיאטרון הבימה 4.

המופע כולו מבוסס על סיפורים אמיתיים של שלושתן מתקופת חייהן בניו יורק.  האתגרים, התחרות, הצלחות, אהבות, הפחדים, מערכות היחסים בין אנשים ועם ניו יורק עצמה. המופע באווירת המיוזיקל מצחיק מרגש, “ג’וסי”. ובעיקר חושף את הצופים מה קורה בדרך עד ש”חלומות מתגשמים”.

מתוך המופע. צלם אורי אלקיים

שלוש השחקניות דורין סידמן, ספיר ברייר ועדי שור כתבו ויצרו את המופע, משחקות ושרות בו עם ליווי מוזיקלי של ארנון זין ואווירה של ברודווי.

“לניו יורק לא משנה” עולה בהבימה 4 ב11.12.22 בשעה 20:30, ושוב ב24.1.23 בשעה 20:30

דילוג לתוכן