חנות מוצרי חשמל תל אביב – הכי קרוב לבית

היום בעידן של חדשנות מדי שנה, אומר מנהל חנות מוצרי חשמל תל אביב, כדאי לעקוב אחר הטכנולוגיות המתקדמות, ולדעת כיצד לבחור במוצרי חשמל איכותיים לשנים רבות.

לפי נתוני משרד הכלכלה והאנרגיה החל מספטמבר 2022 חלה רפורמה ביבוא של מוצרי החשמל התואמת לדרישות השוק האירופאי, אשר הקלה באופן משמעותי על תהליכי היבוא והפחיתה את העלויות. עובדה זו תיצור תחרות ותאפשר מגוון יותר רחב של מוצרים גם ברמת יעילות אנרגטית יותר גבוהה מה שיוביל לחיסכון בחשמל ומשתלם גם ללקוח הקצה וגם למדינה.

אולם ברפורמה הזו לא היה מדובר רק ביבוא מוצרים חסכוניים אלא גם בירידה של מחירים וזה בדיוק מה שקרה בשוק הישראלי. על היבואנים היה להצהיר כי מדובר במוצרי חשמל העומדים בתקנים האירופאים ולספק לצרכנים דירוג אנרגטי של כל מוצר.

מדובר על מוצרים כמו: תנורי אפיה, מזגנים, מייבשי כביסה, מדיחי כלים, מכונות כביסה, גופי תאורה, טלוויזיות, מיקרוגל, ממירים של קליטת שידורי טלוויזיה, ציוד שמע וציוד של טכנולוגיית מידע.

רפורמה זו כבר חלה על שוק מכשירי החשמל בארץ, והיא שינתה את שיטות הפיקוח על היבוא כמו גם הקלה בירוקרטית על היבואנים.

סלון חללית
קרדיט: סלון חללית

חנות מוצרי חשמל בתל אביב- דירוג אנרגטי חסכוני

שוק מוצרי החשמל מציע היום בראש ובראשונה מוצרים עם דירוג אנרגטי חסכוני ורואים את זה בתצוגה של חנות מוצרי חשמל בתל אביב בצורה מאוד ברורה. מבחינת הצרכן מדובר על הפחתה רצינית בחשבון החשמל שלו, ומשרד האנרגיה מבצע פעולות אכיפה בשווקים למנוע הפרות של החוק. מאז הרפורמה נוסף בהתאם לרגולציה האירופאית דירוג אנרגיה חדש, וזה מאפשר לצרכנים להשוות את הביצועים בין הדגמים השונים ולקבל החלטה צרכנית נבונה.

ההחלטה הזו נשענת על התחייבויות המדינה כפי שהתקבלו בוועידת האקלים למען צמצום בייצור חשמל וגזי חממה. יש לזה תרומה גדולה לסביבה אבל גם לצרכן הסופי. מדובר על צפי חיסכון של כ-200 ג’יגה וואט עד שנת 2025 ובשנת 2030 כבר יעמוד החיסכון על 1200 ג’יגה.

כאמור הדבר בא לידי ביטוי גם בחשבון החשמל הפרטי והצרכן היום רוכש מוצרים רק בדירוג אנרגטי גבוה, אשר בהחלט מצמצם גם לו את ההוצאה על צריכת מוצרי חשמל כאשר מדובר בהרבה מאוד מוצרים.

לפני פסח רוכשים מכשירי חשמל חדשים

ידוע הוא כי לפני חג הפסח מתעורר אצל הישראלים חשק לרענן את הבית וזה בא לידי ביטוי גם ברכישת מוצרי חשמל חדשים מסביר מנהל של חנות מוצרי חשמל בתל אביב. זה קורה כל שנה.

לרוב מדובר על החגים ראש השנה ופסח, אז יש עלייה ברכישות ובביקוש. מסקר שערכה אחת מיצרניות מוצרי החשמל הבינלאומיים עלה כי יש עלייה של לפחות 30% ברכישת מוצרים לפני חג הפסח במוצרים כמו תנור אפייה, מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח כלים, טלוויזיה ועוד.

חג הפסח מביא עמו גם מעבר לרכישת מוצרי חשמל חדשים גם החלפת ריהוט, שיפוצים בבית ועוד. והיום בעידן חנויות האי-קומרס מתבצעות הרכישות גם און ליין. הישראלים בניגוד להתחלה המהוססת של רכישות מחנויות ברשת, כבר הבינו את היתרונות והנוחות ברכישת מוצרי חשמל בחנויות אינטרנט והם עושים זאת ללא חשש תוך השוואת מחירים וקבלת חוות דעת.

סלון חללית
קרדיט: סלון חללית

הישראלים מחכים למבצעים

הישראלים למדו לקבל החלטה צרכנית נבונה ואם מדובר ברכישה און ליין או פיזית בחנות הם עושים השוואות מחירים, ואפשר לומר כי מחיר המוצר מהווה גם היום את השיקול העיקרי ברכישה של מוצרי חשמל מסבירים אנשי השיווק של חנות מוצרי חשמל בתל אביב.

כעת לפני פסח אין ספק כי הישראלים מחכים למבצעים לקראת החג, כדי ליהנות ממחירים משתלמים ומוזלים. מכיוון ששוק מוצרי החשמל הפך להיות חדשני ודינמי ומדי שנה יש כבר עוד שיפורים ושדרוגים ברמה של חיסכון בחשמל, זמן באיכות של המוצרים ועוד, גם בארץ אוהבים להתחדש ואנשים רוצים את המילה האחרונה בבית שלהם בכל תחום וגם במוצרי חשמל. המגמה הברורה של השוק הזה היא להציע כל הזמן מוצרים שמקלים על הצרכנים את החיים, בעיקר בעידן הזה של עבודה בשעות ארוכות של שני בני הזוג, מה לא מאפשר להם להתמסר לעבודות הבית ולכן הם מחפשים מוצרים שיעשו את העבודה בצורה הכי מושלמת ומשתלמת.

חלקם ירכשו מוצר חדש בשל מוצר מקולקל שלהם, חלקם רוצים מוצר כי הם עושים שיפוצים בבית ועל הדרך קונים מוצרים חדשים הבייתה וחלקם עובר דירה וכבר רוכש מוצרי חשמל חדשים וחוסך בהוצאות ההובלה.

🚀מבצעים מיוחדים לפסח אצלנו בסלון חללית!!!👏🏻
  • טלויזיה 40 אינץ’ דגם 40D3000 TCLבמחיר מיוחד רק 880 ש”ח
  • טלויזיה 65 אינץ’ של חברת Skyworth 4K במחיר מיוחד רק 1,790 ש”ח
  • טלויזיה 70 אינץ’ TCL דגם 70P615 במחיר מיוחד רק ב 2,590 ש”ח!
  • שואב אבק שוטף של חברת טינקו Tineco במחיר 990 ש”ח

לעוד מבצעים שווים כנסו לאתר שלנו!

https://www.halalit.co.il

סלון חללית

לה גווארדיה 76, ת”א

03-7391559

דילוג לתוכן