כיצד נבחר את האינסטלטור המקצועי והאמין לביצוע מגוון עבודות האינסטלציה? החל מהתקנת כלים סניטרים ועד לשירותי ביובית?

אחת העבודות הנפוצות ביותר שלשמם נקראים האינסטלטורים היא התקנת כלים סניטריים (הכוללת: התקנת ברזים, כיורים, מקלחות וכן הלאה). אכן מומלץ להיעזר בשירותי אינסטלטור מקצועי ומיומן באזורכם על מנת לוודא כי מלאכת ההתקנה נעשית באופן התקין והטוב ביותר.

כאמור, אינסטלטור בתל אביב מקצועי ומוסמך נקרא למשימות שונות ומורכבות ונותן את המענה הטוב ביותר. ישנן משימות רבות אשר הוא יכול לבצע במכשור שיש בידיו ויש משימות שיש לו צורך לבצע באמצעות משאית הביובית הכוללת בתוכה את הציוד המתקדם ביותר בתחום האינסטלציה ומאפשרת לבצע משימות מורכבות שונות. כגון פתיחת סתימות ביוב, חיתוך שורשים בביוב או שאיבות ביוב. את כל המשימות הללו עושה אינסטלטור באזורכם באופן תדיר. כמו כן, בנוסף לעבודות אינסטלציה הכוללות טיפול ברטיבות, פתיחת סתימות, הצפות וכן הלאה, קיימת עבודה נוספת אשר איננה עוסקת בטיפול במצבי חירום ותקלות שונות. עבודה זו העוסקת בהתקנת כלים סניטריים שונים. בין אם מדובר בהחלפת ברז או בהתקנת אמבטיה או ניאגרה ועוד, מומלץ לערב אינסטלטור מקצועי ומיומן באזורכם להתקנה התקינה של הכלים הסניטרים או בטיפול בבעיה (אם קיימת).

חשוב לדעת כי לא מעט כלים בביתנו תלויים במים… החל מהברזים, כיורים, אסלות, מקלחות וכן הלאה. בפרט בדירות מחולקות שבהן המצב אפילו נחוץ יותר. תוכלו לשאול כל אינסטלטור מקצועי באזורכם על כמות הכלים שאותה הוא צריך להתקין ותגלו  כי כמעט כל אינסטלטור מקצועי ומיומן מקבל פניות רבות בתחום זה. מכיוון שיש צורך לא רק בפיצול קווי מים אלא גם בהתקנת הכלים השונים על מנת שהדירה תוכל להתאים למבנה החדש שאליו מעצבים אותה.

תמונה: PIXABAY

אם כן, סדר יומו של האינסטלטור מורכב מעבודות מגוונות ושונות. הוא פועל לבד או באמצעות שירותי ביובית ועוסק בפתיחת סתימות, חיתוך שורשים בביוב, טיפול בפיצוץ בצנרת או בהצפות, כמו כן הוא עוסק בשאיבות ביוב הן כמצב מניעתי והן כמצב טיפולי. ומלבד כל מצבי החירום הללו הוא גם זוכה לראות מהי האופנה החדשה בתחום הכלים השונים והכלים הסניטריים בפרט. בבואו להתקין אותם בבתים השונים ולשמח את האנשים על כך שיש להם כעת מוצר חדש תקין ועובד מבלי לחשוש שההתקנה נעשתה באופן לא מקצועי.

אנו ממליצים על אינסטלטור מקצועי ומיומן הזמין 24 שעות ביממה לשירותכם לכל עבודות האינסטלציה!

דילוג לתוכן